Onverliesbare schroeven

Hoi allemaal!

Ik vraag me af over het gebruik van onverliesbare schroeven van dit type: Onverliesbare schroeven - ACCU

Gebruikt iemand van jullie ze regelmatig? Als dat zo is, heb dan aanbevelingen van betrouwbare dealers (online of fysiek) die een goede variëteit aan onverliesbare schroeven van hetzelfde type aanbieden als bij ACCU, ik ben geïnteresseerd. We hebben momenteel steeds meer problemen om voorraden van ACCU te krijgen vanwege het feit dat de site Engels is... tussen douane en betaling enz :confused:

Bij voorbaat dank voor uw feedback en advies.

Hallo
Attached is een leverancier!

Als het je kan helpen!

5 likes

Er is ook Emile Maurin.

1 like

Hallo;

Door te veel leveringsproblemen en slecht vakmanschap (ongeacht de leverancier); We hebben nu " standaard " schroeven die rechtstreeks bij een machinist in de buurt van ons bedrijf worden gefreesd.
=> Responsiever, op maat gemaakte afmetingen en veel lagere kosten (zelfs in zeer kleine series).
Het tweede voordeel is dat, afhankelijk van de integratie van de schroef, het mogelijk is om de schroefdraad niet "met tussenpozen" te verwijderen...

Wat betreft de vervormbare ringen die het vaakst worden geassocieerd met dit type " Vastzittende " schroeven, kopen we dozen van 100 stuks (als we ze erin doen).

6 likes

Bedankt allemaal voor jullie feedback :smiley:
Ik vergat te vermelden dat we op zoek zijn naar onverliesbare schroeven met een TORX-inkeping...

1 like

Hallo
Voor Torx-afdrukken, te vermijden in de voedingsindustrie wanneer het in contact komt met het voedsel, omdat er productretentie zal zijn... => dan het kweken van bacteriën... :face_with_thermometer:
AR.

2 likes

Ik ken het merk SAVETIX

1 like