3D-viewer

Hoi allemaal

Twee korte vragen: reproduceert u dezelfde bug als ik op de 3D die aan deze vraag is gekoppeld, namelijk bij het snijden en vervolgens weergeven in zichtbare randen + gearceerde afbeelding (zie de bijgevoegde afbeelding), zien we ook de randen die zouden moeten worden gesneden?

En als ik op de 3D klik, verschijnt deze op een witte achtergrond, maar als ik hem op volledig scherm zet, verschijnt er een zwarte achtergrond, hetzelfde voor jou?

Ik gebruik Chrome.

ASSEMBLAGE_TETE.json3d

coupe-mycad.jpg
1 like

Heb je een andere 3D geprobeerd?

PS: thuis gaat het niet open (Chrome ook) en wit scherm op IE

1 like

Hallo

Thuis, hij zet me webpagina niet gevonden... Ik heb echter een goede connectie...

W7, IE

1 like

Ik kan 3D weergeven!

Aan de andere kant heb ik net in de andere richting getest (voor de eerste vraag), d.w.z. eerst de modus voor zichtbare randen in een gearceerd beeld DAN de snede, en daar werkt het ...

En voor de tweede vraag, ik heb hier het probleem niet, de achtergrond is grijs en niet in raster zoals op de bijgevoegde afbeelding... Volledig scherm of niet.

1 like

Dit is wat ik krijg.

Het opent het mycad-venster en ik zie je 3d =)

3d.png

Het maken van de snede en vervolgens gearceerde afbeelding

Ik krijg dit:

coupe_3d.png

En als het in een groep is, heb je dan de grijze achtergrond of het raster zoals ik?

Ik bevestig dat je eerst een gearceerde afbeelding met draadframe moet selecteren als je de snijranden niet wilt zien

@+ ;-))

1 like