Virtuele tour

Hallo

Ik moet een virtuele rondleiding krijgen door een gebouw. Enige tijd geleden had ik een test van een virtuele tour software die erg goed is " walkinside", maar we hebben het niet gekocht.

De virtuele tour  van solidworks  lijkt  me nu saai. Dus weet iemand een gratis en legaal equivalent van " walkinside".

Bedankt

Moge de kracht met je zijn.

4 likes

Zoals Yoda zou zeggen, met je geest zul je reizen

Dat is het, dat was het. Geen advies of link.. maar het was te verleidelijk:D

9 likes

Hallo 

Daar is Autodesk Navisworks! Het houdt  rekening met veel verschillende CAD-systemen en je kunt zelfs de interactie tussen onderdelen uit verschillende CAD's testen.

Het lijkt mij dat er gratis versies zijn: http://www.autodesk.fr/products/navisworks/overview

2 likes

Ik heb een gratis versie van Navisworks (Navisworks Freedom 2016) op mijn computer.

Het is me nooit gelukt om iets op te nemen met :( 

3 likes

Oh ja precies, Frederic, ik heb nog nooit een opname getest! We gebruiken het vooral live

1 like

Hallo

@coin37coin
bedankt voor je humor, het ontspant en doet goed voor het hoofd:)

@Aurélien Vijven 

@Frédéric

Bedankt voor de tip, ik kijk en houd je op de hoogte.

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hallo

Ik heb gekeken, maar het lijkt geen rekening te houden met solidworks.

Kan iemand mij helpen:(

Nog niets gevonden waar ik naar op zoek ben.

Bedankt

Hallo @OBI_WAN

In Navisworks Simuleren of Beheren kun je virtuele tours maken en de tour exporteren als *.avi

2 likes

Ik hoop dat het een bezoek aan de piramides was dat @OBI_WAN wilden doen, want zo'n opgraving is archeologie! :grin:

Alle gekheid op een stokje, bedankt voor deze verduidelijkingen @Rems51 :wink:

4 likes

Bing-video's

Hallo;

Het is geen virtuele tour (en het is ook niet wat ik zocht...) maar het is altijd goed om te weten...

Vriendelijke groeten.

1 like

En e-tekeningen met een VR-headset

3 likes

Ik heb het getest, het is niet geweldig

2016 Ik had nog steeds haar lol.
@Rems51 bedankt voor de tip, ik maak voorlopig meer, maar toch goed om te weten
Moge de kracht met je zijn

1 like

Met AI konden we een virtuele rondleiding maken van hoe we er in die verre tijden nog uitzagen.

2 likes

Beter goedkoop, niet gek dan duur en nog steeds niet pfff.

2 likes

Hallo @OBI_WAN !

Na een snelle zoektocht vond ik deze video die je zou moeten interesseren: https://www.youtube.com/watch?v=FAivJqOSIGs

het principe is om een 3D-model in UNITY te importeren en met UNITY een ruimte te genereren die in VR kan worden gebruikt.
Ik geloof dat dit de methode is die sommige mensen in ons land gebruiken.

In je zoektocht wens ik je veel succes.
ontdekkingen, zul je maken.
en een meester zul je worden

1 like