Voorbeeldvenster

Hoi allemaal
Ik ben door een mysterie de visualisatie van mijn Solidworks-bestanden in het rechtervenster op de bijgevoegde foto kwijtgeraakt.

Ik kan er niet achter komen hoe ik deze functie, die voor mij dagelijks absoluut noodzakelijk is, terug kan brengen.
Heeft iemand een oplossing?
Het werkte een paar dagen geleden nog heel goed.
Bij voorbaat dank

Hallo

Dit is mij eerder overkomen.
Opgelost door een reparatie van de SW installatie uit te voeren.

Succes.

Hallo
Vink deze optie aan

Hallo;
Zie ook:
*.sld-bestanden opnieuw koppelen... met Solidworks
En ook:

Ik zat in de 2023-versie die ik gisteren heb verwijderd, denk dat ik het probleem zal oplossen en overstap naar de 2024, maar het deed niets.
Ik had de SW-reparatie al geprobeerd

Al geprobeerd, maar het toont alleen de afbeeldingen in plaats van de pictogrammen aan de linkerkant.

Ik heb het geprobeerd met deze oplossingen, maar het werkt niet.
Ik kon de stappen niet voltooien met de opdrachtprompt.
Ik krijg een foutmelding en ik weet niet of ik het juiste heb gedaan.

En voor nog een stap met de registersleutels weet ik niet waar ik moet exporteren.

… Hmm! je zult moeten werken aan het begrip " Screen Capture"... :face_vomiting:

Voor de export van de sleutels van het register is het een kwestie van back-ups hebben voor het geval dat, je hoeft ze alleen maar te exporteren naar een map waar het mogelijk zal zijn om gemakkelijk (mijn documenten?) te vinden

Om een DLL-module (vermeld in de foutmelding) in de Windows-exporter te ontgrendelen, klikt u met de rechtermuisknop op het betreffende bestand en vervolgens: Deblokkeren (voorbeeld)

2 likes

Ja sorry dat ik een foto moest maken, de opname werkte niet op de opdrachtprompt en registers.
Dus heb ik de registersleutels en DLL-modules laten vallen.
Mijn probleem komt van de Windows, maar of ???
Ik heb vanmorgen een ontdekking gedaan. Sterker nog, van mijn documenten waarin al mijn bestanden zijn opgeslagen, wordt een back-up gemaakt op OneDrive en ik heb ook een back-up op een externe harde schijf.
Of het nu in Windows Verkenner of SW is, wanneer ik een bestand van mijn externe harde schijf selecteer, heb ik de visualisatie.

Als ik hetzelfde doe met maar dan vanuit OneDrive, niet meer bekijken.

Mijn basis is op de C-schijf.
Ik herinner je eraan dat vorige week alles prima werkte, zelfs vanuit OneDrive