Is het mogelijk om de weergaven in de animatiebalk te plaatsen om een video te maken?
Is het mogelijk om de weergaven in de animatiebalk te plaatsen om een video te maken?
Kun je het uitleggen, ik begreep het niet :-)
Het gaat ver terug uit het geheugen, sleep ze gewoon en zet ze neer.
Nee, ik heb mijn weergaven gemaakt in "weergavemodus", ik denk dat ik ze naar de videomodus kan slepen, maar het neemt ze niet!
Kunnen we ze omzetten?
Nee, ik heb mijn weergaven gemaakt in "weergavemodus", ik dacht dat ik ze naar de "videomodus" kon slepen, maar het neemt ze niet! Zodra ik overschakel naar de videomodus en op een weergave klik, gaat deze terug naar de weergavemodus!
Kunnen ze worden omgezet?
Weergaven die in de weergaveweergave zijn gemaakt, worden opgeslagen in de linkerbanner.
Zelfs zonder een animatie te maken zijn ze al speelbaar (morphing).
In de speler of de exe zijn er vóór de videoknoppen, de cameraknoppen, de weergaven worden in volgorde afgespeeld met een vertraging tussen elk.
Als je de weergaven naar de onderste tijdlijn sleept om een animatie te maken, werkt het, kun je een screenshot maken van het componeren?
Edit: als je tijdens de animatie op een weergave in de rechter banner klikt ga je eigenlijk terug naar de weergavemodus. (normaal).
Inderdaad, de weergaven worden in volgorde afgespeeld, maar ik heb weergaven voor een papieren document, dus ik wil ze niet allemaal gebruiken. Ik zou heel graag de animatie willen doen.
Hier is de screenshot. Als ik een weergave op de tijdlijn probeer te slepen, heb ik het verboden pictogram!
De tijdlijn staat op 0 en probeert deze te verplaatsen en een weergave te slepen.
Ik heb deze methode een keer heel weinig gebruikt voor een burst. (kan een index maken)
Ik probeer te zien of ik nog steeds toegang heb tot 3DVIAComposer.
Alle onderdelen van de montage moeten zichtbaar zijn tijdens de video, ik had onderdelen niet aangevinkt! Als het helpt.