Sterker nog, als je naar de configuraties gaat; je hebt de configuratie "DefaultSM-FLAT-PATTERN" en selecteert deze en je vouwt je stuk uit omdat het niet is uitgevouwen wanneer het zou moeten.
Ja, dat zag ik, maar zelfs als ik in de configuratie van "standaard" naar "SM-FLAT-PATTREN" ga, verandert er niets. Terwijl, als ik een ander plaatwerk (een ander bestand) neem, ik kan zien dat het iets direct verandert omdat het onderdeel ofwel uitgevouwen of gevouwen is...;
Ik vraag me af of ik deze kamer niet heel eenvoudig opnieuw ga inrichten...
U moet naar de standaardconfiguratie "SM-FLAT-PATTREN" gaan en het onderdeel in deze configuratie uitvouwen, vervolgens teruggaan naar de standaardinstelling en uw onderdeel opslaan.
Dus ik dacht dat ik begreep wat ik moest doen, maar dat kan ik niet.
Dus ik ben goed in de tekening en niet in de kamer.
Ik selecteer de weergave die uitgevouwen moet worden.
Ik stel mezelf in op "defaultSM-FLAT-PATTREN" en vink het vakje "uitgevouwen toestand" aan. Dan ga ik naar "standaard" en is het selectievakje "uitgevouwen staat" niet aangevinkt. Daar sla ik op, en ik ga terug naar "defaultSM-FLAT-PATTREN", maar het uitzicht heeft geen yota bewogen....
Ik moet iets gemist hebben...
PS tijdens al deze manoeuvres veranderde het gezichtsvermogen helemaal niet, voor de goede orde.
Nee, je moet de kamer in en je gaat naar de "DefaultSM-FLAT-PATTERN" configuratie en dan vouw je je kamer uit. Als het onderdeel niet in deze configuratie is uitgeklapt, kan het niet uitgeklapt worden weergegeven in de MEP...
pfff ik kan het niet.. Ik richt de kamer opnieuw in, jammer.
@ AC Cobra.
Ik moet mijn fout begrijpen, zelfs als ik deze onderdelen herbouw, het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en bij deze montage gaat het om drie onderdelen.
Wat je zou kunnen doen. Wijzig het bestand dat ik heb gepost en stuur het naar mij terug. Ik vervang het in mijn assemblage om te zien of het werkt.
Je moet naar de configuratie "DefectSM-FLAT-PATTERN" in het onderdeel gaan, dan ga je naar het tabblad plaatwerk en klik je op uitgevouwen en selecteer je opnieuw de standaardconfiguratie die het onderdeel opnieuw zal vouwen, dan sla je op en het zal goed zijn.
Gisteren dacht ik dat ik het scherm of het toetsenbord zou laten ontploffen, terwijl ik dat niet kon. Kortom, het ging voorbij en ik begreep het eindelijk.
Heel erg bedankt voor je hulp en sorry dat ik zo'n slechte student ben geweest, vergeleken met de meester die je bent.