Hallo allemaal, Op een tekening wil ik een sectieweergave maken waarin twee configuraties gelijktijdig worden getoond. Voor een klassiek overzicht (vooraan, boven, enz.) geen probleem: ik gebruik de functie "View from another position".
Maar wanneer ik een sectieweergave maak vanuit deze weergave, verschijnt er maar één van de twee configuraties. Ik kan geen manier vinden om de tweede configuratie als transparantie of overlay in de sectieweergave weer te geven.
Heb je een oplossing of methode om dit te bereiken? Hartelijk dank voor je hulp. Julia
Het is een softwarebeperking, dus niet native mogelijk (in ieder geval onder 2020).
Je kunt mogelijk twee dwarsdoorsnede-aanzichten over elkaar heen leggen en uitlijnen (dat kan saai zijn). Je zult ook handmatig een lettertype op een van de twee weergaven moeten zetten.
Op dezelfde manier als @froussel Aan de andere kant maak ik een model in de assemblage in envelopmodus dat je kunt verbergen of tonen zoals je wilt door op de weergave te klikken of om zichtbaarheid van deze envelopassing mogelijk te maken. Maar ik twijfel aan de mogelijkheid om de envelop in een sectie te tonen: denken:, om getest te worden. Maar als het niet werkt, een model in de gewenste configuratie, voeg dan in en sluit het uit de nomenclatuur.