Hallo, ik vroeg me al af of iemand anders dit probleem heeft (ik hoop het...:)) en vooral hoe ik het kan oplossen.
Laat het me uitleggen.
Op sommige vergaderingen was het voor ons onmogelijk om in een vliegtuig of op een plaats te snijden... Het volgende bericht verschijnt: "De snijlijn heeft het model niet correct gesneden, controleer of deze het model kruist"...
We werken heel weinig in de oppervlakte ... dus het is volume en ik ben in 2014 SP5 ...
het is niet de eerste keer, het lukt me meestal om het probleem te omzeilen door ergens anders te knippen, maar op deze 3D (van mijn collega) helpt niets... De enige reden die ik zie is dat er geïmporteerde onderdelen zijn van fabrikanten...
Meestal is dit wanneer het snijvlak raakt aan een gebogen oppervlak. Probeer inderdaad alle geïmporteerde onderdelen te verwijderen om te zien of het werkt zonder ze vervolgens een voor een opnieuw in te voeren.
Elk van de gekruiste delen is in oppervlakte => en kan daarom geen doorsnede weergeven.
Ofwel raakt de snijlijn aan een onderdeel in de assemblage => en daarom begrijpt Solidworks niet waar te snijden.
Dus ik denk dat we de oppervlaktelichamen moeten controleren en repareren om volumes te creëren. Of wijzig indien mogelijk de snijlijn met een lichte onthaaking (qq tienden) en vervolg uw weg alsof er niets is gebeurd.
Of misschien komt het door ac cobra 427 die de bijnaam gt22 krast. en dit is de 3e Wereldoorlog waardig! ;-)
@Fab kamp Het probleem blijft hetzelfde, het is waarschijnlijk een 3D-probleem aan de basis of een onmogelijke snede vanwege een raaklijn met een element.