Dwarsdoorsnede

Hoi allemaal

Ik zou graag willen weten of we de kleur van een sectieweergave die een fout is, kunnen wijzigen volgens het onderstaande bericht, omdat mijn sectieweergave helemaal rood is vanwege dit bericht en ik heb geprobeerd het mislukte onderdeel op te lossen, maar het is me niet gelukt.

Je lijn mag niet lang genoeg zijn om je model te knippen

2 likes

Ik kan mijn tekening om privacyredenen niet op mijn assemblage zetten, maar ik kan wel bevestigen dat mijn snijlijn door het hele model gaat.

Ik heb naar de kleuropties gekeken, maar ik kon niet vinden hoe deze rode kleur ten onrechte was toegewezen aan de doorsnede.

1 like

Probeer het, maar wees voorzichtig, want in dit geval staan alle fouten niet meer in het rood

vue_en_coupe.png
1 like

Hallo

En sluit deze kamer uit van de dwarsdoorsnede, is dat mogelijk?

(klik met de rechtermuisknop op de dwarsdoorsnede)

3 likes

Heb je geprobeerd de snijlijn met 0,01 te verschuiven?

Vaak is dit te wijten aan het feit dat SW niet van alle secties houdt waarvan het vlak raakt aan een cilinder/bol, die entiteiten genereert met ten minste één van de dimensies nul.

1 like

Het kan zijn dat uw snijlijn raakt aan een gat.

Persoonlijk zal ik proberen de fout te herstellen in plaats van de kleur te veranderen ...

5 likes

Anders systeem D, maak een configue met een extrusie van de 3D (niet geweldig, maar kan worden verontrust). +1 Pascal, het is beter om het probleem op te lossen, het kan in de toekomst ingewikkeld zijn als het verzonnen is.

2 likes

Dank u voor uw antwoorden.

@MaD: De kleur is niet veranderd

@a.leblanc: Ik kan mijn deel niet uitsluiten, ik heb het nodig voor de tekening

@stefbeno: Ik had al geprobeerd de snijlijn naar verschillende plaatsen te verplaatsen, maar niets.

@pascal: Ja, dat is wat ik meestal doe, maar mijn stuk is zwaar van formaat, dus reconstructies zijn een enorme verspilling van tijd.

Voordat ik ga eten, zal ik mijn onderdeel bewerken dat een fout maakt en een van mijn functies bewerken omdat ik weet dat het soms een bug kan zijn, ik zal dit uitvoeren voordat ik zo eet, het zal tijd hebben om opnieuw op te bouwen en ik zal je op de hoogte houden als het weer werkt.

uitsluiten van de bezuiniging,

betekent niet uitgesloten van het lid van het Europees Parlement,

We zouden moeten proberen te zien wat het doet.

het onderdeel in kwestie is een "3D import"? Of een "gebouwde" kamer?

3 likes

Om onnodige herbouwingen te voorkomen, verlaagt u uw blokbalk die sinds 2012 beschikbaar is en om deze te activeren, gaat u gewoon naar systeemopties en activeert u de blokbalk en verlaagt u deze vervolgens naar uw laatste functie in de creatieboom...

2 likes

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, alles is weer normaal, het was inderdaad een bug.

@ac Cobra: Deze blokkerende balk is in mijn geval niet nuttig voor mij omdat het mijn laatste functie is, namelijk de herhaling die zwaar is bij reconstructie.

1 like

Als het een ASM is, bespaart het controleren van het laden van lichtgewicht componenten tijd.

Blij dat je een oplossing hebt gevonden.

Dus, wat is deze bug en waar komt deze vandaan?

1 like

@a.leblanc: Ja, dank u, dat is wat ik gebruik en we kunnen zelfs overschakelen naar de complexe montagemodus

@pascal: de bug veroorzaakte me een fout in mijn sectieweergave die verband hield met de complexiteit van mijn plaatwerkonderdeel en ik weet dat door enkele functies van het onderdeel dat deel uitmaakt van de assemblage te bewerken  , het deze bug in de sectieweergavefout kan oplossen.

1 like

Voordat ik ga eten, zal ik mijn onderdeel bewerken dat een fout maakt en een van mijn functies bewerken omdat ik weet dat het soms een bug kan zijn, ik zal dit uitvoeren voordat ik zo eet, het zal tijd hebben om opnieuw op te bouwen en ik zal je op de hoogte houden als het weer werkt.