Ik maakte een eerste stuk plaatwerk met de bijbehorende tekening op 2 vellen, waarvan er één het aanzicht uitgevouwen heeft.
Alles werkt goed.
Ik heb toen een take-home configuratie gemaakt van deze eerste kamer om een tweede kamer te sluiten.
Als ik terugga naar de tekening, vertegenwoordigt het blad met het uitgevouwen vel niet het uitgevouwen aanzicht van het onderdeel. Ook niet in het palet van weergaven.
Heb je je stuk opgenomen met de configuratie uitgeklapt voordat je de compositie maakte? Soms maken we een plan met een uitgevouwen apparaat, maar we vergeten het stuk op te slaan, zodat we de uitgevouwen staat niet opslaan .
Bedankt voor uw antwoorden en sorry voor de vertraging bij het reageren.
Wat het onderdeel betreft, het bevat wel de MSflat-patroonconfiguratie. Als ik op deze configuratie klik, verschijnt het onderdeel in uitgevouwen toestand.
Waar ik een probleem heb is in de tekening. Zelfs als ik het vooraanzichtpalet bijwerk, begrijpt SWorks dat ik een plaatwerkonderdeel heb en biedt het me de uitgevouwen toestand aan, maar in deze weergave heb ik helaas hetzelfde als het vooraanzicht!!
Als ik het qd zelfs op de kaart plaats en ik klik erop om te zien wat het is, vertelt het me dat het inderdaad de weergave is van de Default-MS-flat patroonconfiguratie met het selectievakje voor uitgevouwen staat in oriëntatie ...