Uitgevouwen weergave op een tekening

Hallo

Ik maakte een eerste stuk plaatwerk met de bijbehorende tekening op 2 vellen, waarvan er één het aanzicht uitgevouwen heeft.

Alles werkt goed.

Ik heb toen een take-home configuratie gemaakt van deze eerste kamer om een tweede kamer te sluiten.

Als ik terugga naar de tekening, vertegenwoordigt het blad met het uitgevouwen vel niet het uitgevouwen aanzicht van het onderdeel. Ook niet in het palet van weergaven.

Is iemand dit ooit tegengekomen?

Bij voorbaat dank

Hallo

Heb je je stuk opgenomen met de configuratie uitgeklapt voordat je de compositie maakte?
Soms maken we een plan met een uitgevouwen apparaat, maar we vergeten het stuk op te slaan, zodat we de uitgevouwen staat niet opslaan .

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Toen je je 2e stuk aanpaste, maakte dat het uitvouwen dan niet onmogelijk? 

Als je bijvoorbeeld het uitgevouwen deel in 3D doet, krijg je dan het juiste deel of het niet-uitgeklapte deel?

3 likes

U hebt waarschijnlijk op de uitgevouwen weergave van uw tekening geklikt om uw kamer te openen en vervolgens op te slaan.

Oplossing: open de kamer, ga naar de configuratie, open de configuratie met plat patroon en vouw de kamer uit en sla op

3 likes

Hoi allemaal

Bedankt voor uw antwoorden en sorry voor de vertraging bij het reageren.

Wat het onderdeel betreft, het bevat wel de MSflat-patroonconfiguratie. Als ik op deze configuratie klik, verschijnt het onderdeel in uitgevouwen toestand.

Waar ik een probleem heb is in de tekening. Zelfs als ik het vooraanzichtpalet bijwerk, begrijpt SWorks dat ik een plaatwerkonderdeel heb en biedt het me de uitgevouwen toestand aan, maar in deze weergave heb ik helaas hetzelfde als het vooraanzicht!!

Als ik het qd zelfs op de kaart plaats en ik klik erop om te zien wat het is, vertelt het me dat het inderdaad de weergave is van de Default-MS-flat patroonconfiguratie met het selectievakje voor uitgevouwen staat in oriëntatie ...

Bij voorbaat dank

Fijne dag

Dank je wel Bart,

Door een beetje te werk te gaan zoals je suggereerde, lijkt het te hebben gewerkt.

Ik had ook een ander probleem met mijn kijkpalet dat naar een andere kamer wees en niet naar de originele.

Dus ik heb de bart manip meerdere keren gedaan, vervolgens de kamer herbouwd en het palet van weergaven bijgewerkt en dat

lijkt te werken.

Nogmaals bedankt