Ik wil een SW-plan opslaan in DXF, maar als ik de DXF open, is een van de weergaven niet compleet. Is dit jou overkomen?
Ja, meestal met grote modellen.
Door het opnieuw te doen, is het meestal goed.
Meer dan dat heb ik niet geleerd.
Wanneer u opslaat onder DXF (hetzelfde voor DWG) klikt u op opiton onderaan het venster. In de exportopties maakt SOLIDWORKS aangepaste projecties naar DXF/DWG mogelijk. Kijk dan naar je instellingen...
Hallo
Als de opname op het netwerk wordt gedaan, kunt u proberen deze lokaal op de C-schijf op te slaan om te zien of er iets verandert.
Hallo
Het overkomt mij net als jij om exportproblemen te hebben in DWG, meestal is het een geïmporteerd onderdeel met defecte zijkanten. Heeft u geïmporteerde onderdelen? Zo ja, dan moeten ze worden gerepareerd.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo, ik merkte toen ik vaak overstapte van 3D naar 2D dat er minder problemen waren als ik onderdelen of kleine assemblages direct opsloeg in DWG. Wees voorzichtig, voor assemblages moet je ze eerst in delen registreren en vervolgens in dwg. Weelderig, maar het werkt relatief goed.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik plaats een bijdrage die niet veel nut zal hebben:
Ik heb dit probleem eerder gehad, maar lang geleden, in hetzelfde geval als @stefbenot... Het lijkt erop dat ik dit probleem heb opgelost door opties aan te passen (export of in de tekening) en ik had er op een forum over gesproken. Het antwoord van onze Jedi spreekt me ook aan, leiden tot graven in zich.
Ik heb gewoon op het net en in mijn archieven gezocht zonder resultaat...
Welke versie van SW is het, wanneer deze info Alois een boost geeft??
Hallo
Zijn er op mijn beurt speedpaks in de montage? omdat ze niet verschijnen in DXF
SW versie 2016 en autocad V2016
Dank u voor uw antwoorden
Ik heb de speedpak-configuratie verwijderd en het werkt.
Ik vind het zonde om terug te moeten gaan naar zijn configuratie om gewoon op te nemen in DWF...