Onderbroken weergave, uitlijning van weergave

Hallo

Ik heb een klein probleem met het onderbroken zicht, als ik het erop zet, verliest het zicht van mijn kind hun uitlijning.

Ik heb het natuurlijk niet over uitlijning tussen interrupts, maar over een verschuiving in de weergave: 

1e foto voordat het zicht werd onderbroken:

2e na toepassing van de onderbreking: 

Zoals je kunt zien zijn het bovenaanzicht en het linkeraanzicht volledig verschoven, zelfs met een CTRL+Q bewegen alleen de assen, maar alleen om weer goed in beeld te komen,

Ik moet met de rechtermuisknop op de weergave klikken en standaard uitlijning doen, zodat ze terugkomen naar hun plaats, maar ik zou dit natuurlijk liever niet doen, dus enig idee?  

Hallo

Het pauzeren van de bovenliggende weergave voordat u de onderliggende weergaven maakt, bespaart u veel problemen

Fijne dag

1 like

Het is een beetje speciaal in ons geval, we gebruiken Driveworks (SolidWorks automatisering) wat betekent dat we uitgaan van een hoofdtekening om al onze plannen automatisch te kunnen maken zodat we de aanzichten niet achteraf kunnen maken.

Alleen in sommige gevallen is de tekening niet perfect, dus moeten we kleine handmatige aanpassingen doen, waaronder deze weergave die wordt onderbroken als het model te lang is.

Het gaat je niet helpen, maar ik heb ook van tijd tot tijd problemen met verkeerde uitlijning van weergaven, zelfs zonder onderbreking, ik moet de uitlijning verbreken en terugplaatsen, het is me nooit gelukt om het op een andere manier terug te plaatsen.

1 like

Hallo!

Wat voor soort weergave-uitlijning gebruikt u?

Uitlijning door oorsprong of door het middelpunt van het gezichtspunt?

Verandert het gedrag als je het andere type gebruikt?

Hallo

Heb je eraan gedacht om "afstemmen met de ouders" aan te vinken

=> op de eigenschap met de rechtermuisknop op  de kinderweergave 

Moge de kracht met je zijn.

obi_wan.jpg
1 like

Hallo en bedankt voor je antwoorden.

Wat betreft het type uitlijning, ik heb net de test gedaan op de twee typen en nog steeds hetzelfde probleem, mijn twee opvattingen verschuiven.

En wat betreft de optie uitlijnen met ouders die al zijn gecontroleerd wanneer ik mijn twee onderbroken weergaven doe, op het voor- en bovenaanzicht heb ik dezelfde sneden, dus geen probleem aan deze kant. 

Hallo

Ik heb al dit soort problemen gehad, de oorsprong was een bijsnijden op het hoofdaanzicht vanwege een frame dat te groot was.

Zie bijgevoegde video

Video koppeling.

https://drive.google.com/file/d/18zx5aMPWXd2MUfA6RvvT9vLbM1z7MLys/view?usp=sharing

Moge de kracht met je zijn.

obi_wan.mp4
1 like