Ik heb een klein probleem met isometrische weergave.
Ik heb dus een assemblage 1 die een hoofdassemblage 2 bevat, die zelf een hoofdassemblage 3 bevat.
de voor-, boven- en rechtervlakken. zijn voor elke blend hetzelfde. Maar op mijn drie assemblages merk ik dat ik verschillende isometrische weergaven heb.
Waarvoor?
Ik geef aan dat ik mijn assemblage 3 heb gemaakt en dat dit het eerste element van mijn assemblage 2 correct heeft ingevoegd en mijn assemblage 2 correct in assemblage 1 heb ingevoegd. Dus ik heb de (F) voor mijn "eerste" assemblages.
Hallo, laat toevallig de assemblages los en plaats toevalligheden tussen vliegtuigen, want misschien zijn de assemblages niet in de juiste positie bevestigd!?
Raar, want ik heb een onderdeel gemodelleerd en vervolgens "Maak een assemblage van het onderdeel" gedaan. Dan weer heb ik de assemblage in een andere assemblage ingevoegd enzovoort 3 keer en alle assemblages zoals het onderdeel hebben dezelfde definitievlakken en dus dezelfde isometrische.
Door het direct te "Valideren" (of Enter) elke keer dat u iets in de assemblage plaatst.
Alle andere weergaven komen overeen, behalve de isometrie??? Dit is bijna onmogelijk aangezien isometrie projecties zijn... Als de een gelijk heeft, zou de ander dat ook moeten zijn....
Ik heb het net ook geprobeerd. Het maakt dat ik je leuk vind. Zou je de oriëntatie van je opvattingen niet hebben veranderd (dat is wat ik deed)? Het verandert de naam van de vliegtuigen niet, maar aan de andere kant verandert het wel de isometrische weergave.
Als je een iso-weergave doet, zijn je XYZ-coördinaten aan de onderkant niet in dezelfde richting?
Er moet inderdaad een probleem zijn met de oriëntatie van de opvattingen.
Hier heb ik mijn weergave gepositioneerd die de echte ISO-weergave zou moeten zijn. Bij de eerste twee geen zorgen, maar bij de derde veranderen mijn assen.
Hoe verander ik de oriëntatie?
Waarom komt mijn tweede weergave niet overeen met de eerste wanneer ik deze in ISO zet wanneer mijn coördinatensysteem en mijn plannen hetzelfde zijn?
Om de weergaven te herschikken, hoeft u zich alleen maar in de weergave te plaatsen die u wilt in vooraanzicht (in de juiste richting) met een normale naar deze weergave (en indien nodig ALT + pijl om de weergave te draaien), vervolgens ruimte te maken en de verrekijker met een ster te kiezen (de tooltip is "standaardweergaven bijwerken") en klik vervolgens op de vooraanzicht in het menu.
Ja, ik ben het ermee eens dat we altijd kunnen sleutelen, maar afgezien van een bug, als de vliegtuigen hetzelfde zijn in de assemblages en als ze allemaal aan elkaar zijn beperkt en als de beperkingen niet worden omgekeerd, zie ik niet in waarom we een andere ISO zouden moeten hebben!
Zoals hierboven vermeld, controleer of de beperkingen niet worden omgekeerd! Het is me al overkomen... want als Solid twee oplossingen heeft, kiest het vaak voor het slechtste en niet voor het beste.