Vooraf ingestelde weergave - uitgevouwen

Hoe maak ik een vooraf gedefinieerde weergave in uitgevouwen toestand (plaatwerk) op een drwdot-bestand?

voeg het gewoon in de tekening in en sla deze MeP op als referentie

5 likes

Zie bijlage.

depli.png

Niets te zeggen over + @ Gérald zei het allemaal

Je hebt je antwoord, het enige wat je hoeft te doen is het als het beste antwoord te verklaren

@+ ;-))

Als u zich echter in multibody bevindt, is uw uitgevouwen weergave niet zichtbaar.

U moet een weergave invoegen, een weergave, vervolgens in het linkerdeelvenster "selecteer het lichaam", selecteer het lichaam om uit te vouwen en klik ten slotte op uitgevouwen staat in het linkerdeelvenster

selection.png
2 likes

Dank u voor uw antwoorden. Maar weet je zeker dat het werkt op een automatische tekening van het type drwdot? 

1 like

Ja, dat is zeker.

Aan de andere kant moet u voor vooraf gedefinieerde weergaven mogelijk door het linkerdeelvenster gaan door het uitgevouwen vakje aan te vinken als de uitgevouwen weergave niet standaard aanwezig is

2 likes

Ja het is zeker (dat is wat ik doe;))

Maar aan de andere kant heb ik andere MeP gemaakt als het gaat om plaatwerk, verspanen, naaien,....

2 likes

Dus, ik vat het samen:

Ik heb mijn drdot-type planbestand gemaakt met behulp van een soort plaatwerk.

Ik heb het ingesteld om mijn vooraanzichten te hebben, toch... EN mijn uitzicht ontvouwde zich.

Ten slotte sla ik dit planbestand op in drwdot-formaat. 

Dus als ik andere plaatwerkbestanden op deze tekening integreer, zullen de aanzichten zichzelf automatisch ordenen zoals voorheen... En ik heb mijn weergave uitgevouwen ZONDER dat ik het handmatig hoef te doen.

Klopt dat? Als dat zo is, probeer ik het begin volgende week

Bedankt

Ja, dat klopt.

Let op de grootte van je weergaven. Zodat het in het formaat van je blad blijft.

Sion alles is ok =)

We kijken uit naar uw terugkeer!

Ik moet de uitgevouwen toestand handmatig kiezen.