Smartdrawing aanzichten voor gelaste onderdelen

Hallo
Is er een manier om de aanzichten te wijzigen die worden gegenereerd in bladen die door SmartDrawings zijn gemaakt voor mechanisch gelaste onderdelen? (optie → Maak één plaat per carrosserie voor mechanisch gelaste onderdelen)
Momenteel genereert het alleen een relatieve weergave en vervolgens een geprojecteerde weergave. 

Bij voorbaat dank

Het aantal weergaven is niet afhankelijk van uw drwdot-sjabloonbestand?

Het lijkt mij dat om een drwdot te maken, je begint met een tekening met een kamer en de verschillende weergaven die je wilt (voorkant, boven, onder, ISo...) dan sla je dit blad op als een tekensjabloon (drwdot) met save-under en verander je het type.

Dan wijs je in de keuzes van de documentplan templates naar je dossier

Hier (https://help.visiativ.com/mycadtools/2020/fr/PresentationSmartDrawings.html) is het pad naar verandering A3 Weldment.drwdot

1 like

Dit is inderdaad waar ik mijn vooraf gedefinieerde weergaven plaats, maar ze worden niet gebruikt voor het maken van carrosserieplaten voor mechanisch gelaste onderdelen...  

Weergaven worden verwijderd en in plaats daarvan worden relatieve weergaven geplaatst.

Bedankt voor je hulp

Het kan een bug zijn, in welk geval maak een ticket met Visiaiv, de maker van smartDrawing, u heeft direct antwoord met de hotline die de controle over uw pc kan overnemen en u beter kan begeleiden.

1 like