Werkgroep PDM: hoe verander ik de levenscyclusstatus van een onderdeel?

Hallo

Ik heb een probleem in de PDM Worgroup kluis.

Ik kan niet teruggaan naar een eerdere versie van een toneelstuk.

Voorbeeld: Ik heb een onderdeel in de kist dat in .03 revisie is, ik wil teruggaan naar de .02 revisie, maar ik krijg deze foutmelding:

Ik begrijp er helemaal niets van.

Ik ben de beheerder van deze kluis, dus ik heb toegang tot de eigenschappen, maar ik heb niets overtuigends gevonden...

Bij voorbaat dank.

Hoi Simon,

Zou de optie in de VaultAdmin, op het niveau van de levenscyclus, niet aangevinkt worden voor een van de levenscycli?

PS: je moet elke levenscyclus selecteren om de optie voor elke cyclus te bekijken

Mick

Nee, ik heb deze optie uitgeschakeld.

Ik heb de verschillende levenscycli geselecteerd, maar dit vakje is blijkbaar ook niet aangevinkt.

Dit is wat ik in mijn beheerderskluisvenster heb:

Oké, dus is de revisie die u wilt herstellen compatibel met de levenscyclusstatus van het bestand?

Laat het me uitleggen:

In je screenshot zien we dat alleen secundaire revisies zijn toegestaan in de levenscyclus van creatie, als je je bijvoorbeeld in deze levenscyclusstatus bevindt en je wilt een document herstellen in een van de primaire revisies, dan kan dat niet.

Mick

In feite is mijn deel in .03 revisie, dus a priori is het niet compatibel, toch?

Ik heb toen primair en tertiair aangevinkt (naast secundair) maar niets hielp.

Betekent dit dat een deel in revisie 4 niet meer terug kan naar een eerdere versie?

Ik geef toe dat ik het moeilijk vind om te begrijpen... Zo ingewikkeld deze kofferbak.

Kunt u voor mij een printscreen maken van uw tabblad: Revisies?

Daar ga je:

In dit geval moet u mogelijk proberen de levenscyclus te wijzigen en vervolgens de revisie te herstellen