Wie werkt op deze manier
Vaste werkplek bij schermbureau + laptop docking station
Draagbaar werkstation in beweging
Hoe ga je te werk
Bedankt
@+ ;-)
Wie werkt op deze manier
Vaste werkplek bij schermbureau + laptop docking station
Draagbaar werkstation in beweging
Hoe ga je te werk
Bedankt
@+ ;-)
Hallo, ik gebruik deze configuratie niet, maar alleen een Workstation MSI WT60 20J-laptop.
Thuis voeg ik een 27" scherm toe voor meer comfort.
Wat is het doel van uw vraag?
Hi@ industrialcadservices en bedankt voor de interesse van het onderwerp
Het doel van de vraag
is om te weten hoe het te doen
Vaste station is gemaakt om op te hobbelen aan de balie
dus ik zou graag de bestanden die zijn verwerkt van de vaste op de laptop (in de auto indien mogelijk) te nemen
Ik neem de laptop mee voor onderweg met dezelfde logboeken en bestanden die bezig zijn
en ik werk eraan
en ik ga achteruit, ik pomp (indien mogelijk in de auto) wat er op de mobiele telefoon staat
en hobbels op de vaste lijn
en vis en Versailles ;-)
@+ ;-)
Hoi, uh in mijn bedrijf werken we een beetje zo, maar de stations zijn bedraad op een netwerk (server) en zodra ze onderweg gaan, schakelen ze over op een Wifi-netwerk waardoor ze de hele tijd verbonden kunnen blijven!
Nadat ik niet computer savvy genoeg om meer precies te weten hoe het werkt.sorry
G.
Bedankt @ G
Maar onderweg is wifi niet de beste ;-)
Hallo
Ik werkte ook zo en we gebruikten dezelfde methode als G. . Het probleem is dat als u de gegevens opslaat in een gemeenschappelijke map op de server, het lang kan duren voordat de gegevens naar de schijf van het station zijn overgebracht.
Het beste zou zijn om op afstand verbinding te maken met het station om rechtstreeks op uw schijf te werken en zo geen problemen te hebben met het downloaden van gegevens. Mstsc (Remote Desktop Connection) is daarvoor voldoende.
Hoi gt22,
We hebben laptops met dockingstations en als we op reis gaan, nemen we onze 3G-sleutel mee, waardoor we bijna overal toegang hebben tot het net, en we hebben beveiligde toegang op ons netwerk, zodat we aan de bestanden op de server werken en collega's die de voortgang willen zien, hebben er toegang toe na elke opslag van het bestand.
Hallo @Gt22.
Voor de niet-vertrouwelijke Grabcad Workbench.
Voor de vertrouwelijke Synkron (in mobiele versie).
Voor beide is het hetzelfde principe: synchronisatie van een map op de twee stations.
Is dat wat het leek mij:)
De oplossing die het beste bij mij paste, was om mijn OneDrive-ruimte te gebruiken om een back-up te maken van al mijn CAD-gegevens.
De gegevens worden gesynchroniseerd elke keer dat ik een internetcollectie heb, of het nu gaat om het delen van de collectie van mijn mobiele telefoon, de verbinding met de huizen van klanten (zoveel mogelijk te vermijden) of een openbare plaats.
Voor het delen van ontwerpen maak ik per klant een map aan, ik stuur de deellink naar de manager die de bestanden naar hem verdeelt.
Dus voor jou @ ludo.mai
Het beste zou zijn om op afstand verbinding te maken met het station om rechtstreeks op uw schijf te werken en zo geen problemen te hebben met het downloaden van gegevens. Mstsc (Remote Desktop Connection) is daarvoor voldoende.
Het neemt de controle over het vaste station over via een internetverbinding en een remote desktop-verbinding (MSTSC)
het is dus niet nodig om het SW-logboek op de laptop te installeren
Ik heb direct zicht op het werk van het vaste station en kan de bestanden ophalen als dat nodig is?
Het is dus niet nodig om een mobiel mobiel station te hebben, een eenvoudige lamnda mobiel zou in dit geval moeten werken
als ik het goed begreep
En de bestanden zullen altijd up-to-date zijn op de vaste sinds gemaakt op de vaste
@+ ;-)
dus voor jou @ Ac Cobra
Een draagbaar werkstation installeert ze erop
en bestandsherstel op het vaste station via internet en 3G-sleutel en
Als je klaar bent met opnemen op de mobiele telefoon
en via de 3G-internetverbinding worden bestanden op de server bijgewerkt
als ik het goed begreep
@+ ;-)
Dat klopt.
Van mijn kant werk ik op een laptop met een configuratie die meer bedoeld is voor kantoorautomatisering. Ik gebruik hem alleen om verbinding te maken met het vaste station. Dus ik sla niets op dat je me PC
Als u toch documenten op uw laptop wilt ophalen of naar het station wilt overbrengen, kopieert en plakt u ze gewoon om ze over te zetten (de overdrachtssnelheid is natuurlijk afhankelijk van uw verbinding).
Je moet er echter wel rekening mee houden dat als je verbinding echt slecht is, je een vertraging kunt hebben tussen het moment dat je op een functie klikt en het moment dat je deze op het scherm ziet.
Sterker nog, we hebben op afstand toegang tot onze server via een beveiligde verbinding en we werken direct aan het dossier alsof we op kantoor zijn. Maar vraag me niet hoe het werkt, want ik weet het niet, het is onze IT-afdeling die het heeft opgezet...
Bedankt @ franck.ceroux
Ik kende deze logboeken niet
Om te studeren, bewaren ze de native bestanden?
@+ ;-)
Ik heb thuis hetzelfde principe. Ik heb een server met een USB-sleutel die ik aansluit op de pc en ik voer mijn logboeken in, dan kan ik werken aan mijn bestanden die ik thuis en overal heb, of mijn films opnieuw beoordelen.
Grabcad is het equivalent van Onedrive, maar dan voor de "vrije privéruimte" CAD
De bestanden worden geüpload naar de opslagruimte, het platform stelt u in staat om metingen te bekijken, enz.
Het is een platform voor samenwerking.
Je scrolt op elk station naar beneden in een app die communiceert met de opslagruimte, je ziet de gewijzigde bestanden, de opmerkingen, enz., je kiest wat je synchroniseert.
Synckron is een software die wijzigingen tussen twee mappen analyseert en de synchronisatie biedt van wat er is gewijzigd.
Voor bediening op afstand niet eenvoudig i.v.m. de Box en Firewall.
Heb twee apps
Zie Teamviewer en VNC-vergelijking