cadje
18 augustus 2014 om 11:00
1
Hallo
Zou er een oplossing zijn om een set IAM-stukken (21000 p.) gemakkelijker hanteerbaar te maken met behoud van toegang tot de iProperties.
Ik heb een product dat + 21000 onderdelen bevat.
Ik heb het teruggebracht tot - 900 stuks om het gemakkelijker te hanteren te maken. (detailniveau)
Mijn probleem is om het te gebruiken in een IPN waar IDW Inventor constant begint met het herberekenen van de 21000 onderdelen.
Ik wil bijvoorbeeld toegang hebben tot iProperties in een IDW om het nr niet opnieuw te typen. van spel naar mijn mening.
In een IPN herkent Inventor het gedefinieerde detailniveau niet meer en brengt de 21000 onderdelen opnieuw in evenwicht.
In de 2 gevallen dat ik niets kan doen dat mijn computer voor onbepaalde tijd berekent :-(
Heb je een idee?
Bedankt
1 like
bart
18 augustus 2014 om 11:25
2
Kunt u uw assemblage niet in een ander formaat opslaan?
Dit maakt het lichter.
cadje
18 augustus 2014 om 14:28
3
het zal me in mijn geval niet helpen omdat ik de iProperties voor de beschrijving van de kamers (BOM) wil behouden.
anders betrap ik mezelf erop dat ik het nummer van de kamers opnieuw typ.
Mijn probleem heb ik ook met een IPN die geen enkel detailniveau herkent.
Hallo
En door "een vereenvoudigde kamer te maken"??
cadje
20 augustus 2014 om 07:48
5
Als ik mijn product te simpel maak, heb ik niet genoeg informatie om een exostive onderdelenlijst te maken.
Of begrijp ik je antwoord aan Hincelin verkeerd?
Ik ben nieuw bij Inventor en onze hotline bood me geen erg overtuigende oplossing.
Hallo
Deze functie lijkt mij goed te passen: het maakt een enkele .ipt van de set zonder de verborgen componenten van het detailniveau op te nemen.
Uittreksel uit de hulp:
Gebruik Vereenvoudigd onderdeel maken om een eenvoudig onderdeel (.ipt) te maken. Alle meegeleverde componenten worden gecombineerd tot één stuk.
Het nieuwe bestand wordt opgeslagen en geopend om te bekijken en te bewerken.
Bestandsset (IAM): Klik op het lint op het tabblad Functiegroep vereenvoudigen Vereenvoudigd onderdeel maken . De combinatiestijl opgevenU kunt kiezen tussen :
Een enkel vast lichaam versmolten met de gewrichten tussen de vlakke vlakken. Een enkel vast lichaam geconserveerd met de gewrichten tussen de platte vlakken. Bewaar elke vaste stof als een afzonderlijk lichaam. Geef de naam, sjabloon en locatie op waar het bestand is opgeslagen. Klik op OK. Opmerking: Verborgen componenten zijn niet opgenomen in het onderdeel.
1 like
cadje
26 augustus 2014 om 08:57
7
Bedankt A-Hincelin, dat is wat ik heb gedaan met de subsets.
we migreren deze week naar Vault en dat zou mijn probleem moeten oplossen, is mij verteld!
Er moeten aanpassingen worden gedaan in mijn constructie en ik zal daarna zien of de problemen doorprikken.
Nogmaals bedankt.
cadje
10 september 2014 om 12:09
8
Na een lange afwezigheid! Inderdaad, mijn linkprobleem met niet-vereenvoudigde bestanden werd opgelost toen het project naar Vault was gemigreerd. Dank u wel voor uw hulp.