Hulp bij projectrealisatie op solidworks (betaald)

Hoi allemaal

Ik heb een project dat ik wil doen op Solidworks, ik ben een beginner in deze software.

Allereerst ben ik op zoek naar iemand die me zal helpen met solidworks voor de realisatie van het project, tegen een vergoeding, en in een tweede keer zal ik ook trainen op solidworks tegen betaling, en van aangezicht tot aangezicht tijdens dit project, wetende dat ik in Lausanne, Zwitserland woon, kan ik me verplaatsen.

Als er vragen zijn, beantwoord ik je graag.

Groetjes
Carla

Hallo

Aan de rechterkant van het venster in Solidworks staan super leuke tutorials om vertrouwd te raken met de verschillende modules die Solidworks heeft.

5 likes

" Tutus " @ac_cobra_427 ? Net als mijn 1e hond? :rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Het is origineel als hondennaam AC COBRA :rofl:

2 likes

:fearful::fearful::fearful: verdomde corrector
image

1 like

Het is om kleine dansers te maken en te manoeuvreren tussen de verschillende problemen die zich voordoen^^

4 likes

Hallo

Je vraag doet me denken aan deze discussie: HEIG-VD.

Zit je op deze school?
Ik ben verrast door deze aanpak, als student is het doel dat je leert door te ontdekken, te verkennen.

Desalniettemin, ik stel u gerust, schetsen op papier, 3D-ontwerpen, presenteer ze aan ons en we zullen u graag antwoorden (het zal ons veranderen van de discussies over bugs).

4 likes

Wat mij meer aanspreekt is de geschiedenis van de verloning, natuurlijk zijn er vast wel een aantal van ons die zelfstandig ondernemer zijn, maar de aanpak is nog een beetje raar.

4 likes

Aanbieden om te betalen voor de bestede tijd is een vorm van erkenning, vooral omdat het een bepaalde hoeveelheid tijd is om te besteden.
Wat me verbaast, is dat het studenten zijn, mensen die over het algemeen geen substantiële budgetten hebben.

1 like