onderaan: het MS-gedeelte, het ingevoegde bibliotheekelement "Fixatie CdC"
bovenaan : het lid van het Europees Parlement, en de nomenclatuur die leeg is.... En dat is waar ik graag zou willen dat het voorgevuld is...
Het ingebrachte onderdeel komt overeen met onderdelen die op voorraad zijn en die aan een MS-onderdeel zijn gelast (bijv. lasscharnier, slot, standaard accessoirehouder, enz.).
Maar tijdens het schrijven zeg ik tegen mezelf dat een bibliotheekfunctie alleen functies importeert. MS-eigenschappen zijn echter gekoppeld aan een veld. En we voegen geen lichaam toe, alleen functies.
Ik ben dus niet in staat om daar "automatisch" te komen
Oh ja, ik ben op SW2015 x64 SP4.0
EDIT: Met de functie Deel invoegen zou er hoop zijn geweest, maar:
- Er is altijd een link, dus het is erg zwaar na een tijdje
- de MS-eigenschappen van de lichamen van het ingebrachte deel worden niet opgenomen in het MS-deel dat als ondersteuning diende
- de implementatie is veel bewerkelijker
=> dus voordeel aan de functie slabbetje (en bovendien heb je het recht om bepaalde afmetingen te configureren of te wijzigen)
Waarom breng je het onderdeel niet direct terug in de kamer??? het werkt en jij en jij behouden de eigenschappen... Zie PJ (wat ik had gedaan voor een andere vraag)
Het is dus normaal, want je functie is geen lichaam, dus in een nomenclatuur kan het niet voorkomen. Het zijn gewoon aftrekfuncties, extrusie enz..... die een integraal onderdeel zijn van uw kamer. Het is duidelijk dat je 2 stukken ziet, maar voor sw is het 1.
Edit, zoals @AC Cobra 427 zegt om het in je nomenclatuur te zien, maak een vergadering.
Bedankt voor het voorstel, maar waar ik vooral naar op zoek ben, is het ophalen van de eigenschappen voor de MS-tabel... En op dit moment werkt het niet.
Door vervolgens een onderdeel in een kamer in te voegen, blijft er een link tussen de bestanden, waardoor het zwaarder wordt...
Bedankt voor het voorstel, maar waar ik vooral naar op zoek ben, is het ophalen van de eigenschappen voor de MS-tabel... En op dit moment werkt het niet.
Door vervolgens een onderdeel in een kamer in te voegen, blijft er een link tussen de bestanden, waardoor het zwaarder wordt...
Als de SW-ontwikkelaar hier rondsleept, of als Axemble de verzoeken om verbeteringen meldt: Het zou nodig zijn geweest body libraries (met MS-eigenschappen) op hetzelfde principe als de LFP (sommige parameters om te wijzigen en het gebruik van configs) en de mogelijkheid om de link met de bibliotheek te verbreken.
bedankt allemaal, ik stel het onderwerp voor dat moet worden opgelost
Hallo, sorry, maar ik ben het niet eens met je beste antwoord.
Inderdaad, als iemand op een dag dezelfde zorg heeft als jij, zal hij niet beter af zijn. Hij heeft kop noch staart. Probeer het de volgende keer duidelijker te maken.
Als het de 4e post is die je probleem heeft opgelost en als je erop rekent, is het OBI WAN ... Dus -1 omdat je jezelf het beste antwoord hebt gegeven...
Zo heeft de WE een aantal mooie reflecties laten rijpen ;-)
Nou ja, als je klikt op ik weet niet welke knop ik het antwoord moet geven, wordt er een bericht ingevoegd dat alles eronder verschuift zodat de 4 de 5 wordt, enz...
Toen was het niet mogelijk om het antwoord te veranderen, dus... Geen commentaar.
Sorry voor iedereen, maar het was moeilijk voor mij om het beste antwoord toe te schrijven aan een van uw antwoorden, het objectief te lezen: het heeft voorstellen die het gestelde probleem gedeeltelijk beantwoordden.
En tot slot heb ik niet het perfecte antwoord. Afhankelijk van de behoeften van elke persoon, zal hij deze of gene methode gebruiken. Het is aan hem om te kiezen, de voormalige 4e post (nu 5e post) gaf de voor- en nadelen van elk van de methoden aan, en het zal aan de lezer zijn om een weloverwogen keuze te maken.
Ik wil niet in de controverse komen, maar ik denk dat ik duidelijk was door te zeggen dat het niet mogelijk was omdat je functie geen lichaam is. Sorry, maar @G @gt22 en @ ac cobra 427 hebben gelijk.