ba stuur het naar mij de afbeelding thuis het werkt niet.
Ik stuur je mijn foto's zodra mijn netwerk is gerepareerd.
Sorry!
@bart: Heb je het na de 2e afbeelding laten herbouwen? En als je de BOM-weergave herontwikkelt, blijft de bubbelinfo behouden?
@Bart
Kun je de test doen door 2 onderdelen in de assemblage te zetten en de PWR op het onderdeel te zetten en niet op de assemblage. Dit is het enige verschil dat blijft bestaan met het imago van @jsourd!
Hoi allemaal!
Hier is de laatste test!!
Ik deed het met een montage, ik hoefde niet eens opnieuw te bouwen, alles volgt vanzelf
Geen probleem!
Ik voeg de foto toe.
bullage_auto.png
@jsourd: kunt u uw voorbeeld in zip (montage van 2 kubussen + MEP) opsturen?
@bart kunt uw model uitproberen...
Ik heb je bestanden teruggenomen (ik had niet gezien dat er een antwoord was...)
Er is inderdaad een klein probleem met uw Europarlementariër.
Dus ik heb het nagemaakt met mijn achtergrond.
Dit is wat ik krijg
nomenclature.png
Dus ik raad je aan om je MEP opnieuw te doen door de oude te verwijderen.
Soms bugt Solidworks een beetje en bij het opnieuw opstarten van de mep gaat het voorbij. Waarvoor? Ik weet het niet, maar het gebeurt.
Met je toneelstukken ben ik in ieder geval geslaagd. En ik heb nog niets aangeraakt over je configuratie.
Succes in ieder geval.
En aarzel niet om terug te komen!
Als het voor @bart werkt, ligt het probleem waarschijnlijk bij uw tekening of BOM-sjabloon !
@bart, kun je me je tekening sturen die ik aan mijn kant probeer om te zien of het mijn Europarlementariër is of mijn naam die pb ...
Ok dank je wel Bart, het werkt inderdaad niet.
Ik heb de manip opnieuw gedaan, je vindt bijgevoegd de 3 afbeeldingen van het opzetten van de bubbel:
Leg 1 ballon vast met artikelnummer : het ballonsymbool verschijnt in de naam.
Capture 2 De bubbels wijzigen in een aangepaste eigenschap: het bubbelsymbool verschijnt in de naam.
Capture 3 Blueprint-update: het bubbelsymbool verdwijnt.
(afbeelding in 3 berichten).
Dus a priori geen oplossing voor dit punt. Tampi: We sluiten het onderwerp.
Bedankt in ieder geval voor het kijken naar mijn pb.
Tot ziens voor nieuwe problemen waarvan ik hoop dat ze gemakkelijker op te lossen zijn...; -)
capture1.png
Als de Lynkoa-gemeenschap niet genoeg is geweest, en in het bijzonder de service van @bart, bel dan de hotline...