Om de vraag van jbcretin voort te zetten, is het mogelijk om in de nomenclatuur de kolom te vervangen die als referentie dient voor de kleine belletjes die verschijnen wanneer de bubbel op zijn plaats wordt geplaatst. De ref is het originele artikelnummer. (zie bijgevoegde foto).
Naamballonnen worden alleen weergegeven als de kolom Artikelnr. aanwezig is in de Naam. Ik zou graag in het voorbeeld willen dat de ref de REP-kolom is....
Zo ja, niets + eenvoudig, ingevuld in het linkerdeelvenster ofwel een persoonlijke eigenschap, ofwel de referentie van het onderdeel, of de naam enz...
Ja Benoit, het is TJ, hetzelfde probleem, we hebben vooruitgang geboekt op dit gebied, maar het punt van de bubbels die in de naam verschijnen wanneer de bubbel op zijn plaats wordt gezet.
Waar is uw REP-kolom ingevuld? Gepersonaliseerde eigenschap van 3D? Handmatige invoer in de tekening?
Als je het met de hand hebt vastgepakt in de tekening, kun je het niet uit de ballon halen. In plaats van een REP-kolom toe te voegen, kunt u echter de waarden in de kolom "artikelnummer" vervangen.
Ja, de kolom REP komt van een aangepaste eigenschap in het onderdeelbestand die is opgenomen in de nomenclatuur en vervolgens in de ballon voor annotaties, de enige PB om dit te doen is dat in de naam het kleine symbool dat aangeeft dat de bubbel voor het onderdeel goed gepositioneerd is, alleen verschijnt pas.il verschijnt als we het kolomnummer Artikel hebben.
Ik ben bang dat we het zonder dit kleine visuele symbool moeten doen, wat erg handig is om bij de grote namen te zien of de bubbel wordt geplaatst of niet...
Als de REP-kolom Ik wil het, het is de kolom van het artikelnummer die ik niet gebruik, aan de andere kant is het degene die het "bubbelaanwezigheidslogo" in de nomenclatuur aanstuurt en dat is de pb wanneer ik een bubbel op de kaart zet die is gekoppeld aan de REP-kolom het logo voor de aanwezigheid van kleine bubbels in de naam nHet verschijnt niet. Als je naar mijn foto in de eerste puinhoop kijkt, kun je het zien.
Nee, het werkt niet, want het is echt de bubbel die de link legt en als het in de bubbel geen artikelnummer is, vindt het zijn kleintjes niet in de naam...
Wat @jsourd stoort, is dat het logo "bubble presence" (eerste kolom in de afbeelding) niet werkt als de bubbel de aangepaste eigenschap weergeeft en niet het automatische nummer.