Gepersonaliseerde voorruit

Hallo

Om de vraag van jbcretin voort te zetten, is het mogelijk om in de nomenclatuur de kolom te vervangen die als referentie dient voor de kleine belletjes die verschijnen wanneer de bubbel op zijn plaats wordt geplaatst. De ref is het originele artikelnummer. (zie bijgevoegde foto).

Naamballonnen worden alleen weergegeven als de kolom Artikelnr. aanwezig is in de Naam. Ik zou graag in het voorbeeld willen dat de ref de REP-kolom is....

Dank u voor uw hulp bij dit punt.

capture-2.png
1 like

Hallo

Ik denk niet dat het mogelijk is.

Zou uw verzoek niet overeenkomen met deze vraag?

http://www.lynkoa.com/forum/3d/bullage-nomenclature-sw14

Hallo

Wil je dat?

Zo ja, niets + eenvoudig, ingevuld in het linkerdeelvenster ofwel een persoonlijke eigenschap, ofwel de referentie van het onderdeel, of de naam enz...

Zie foto

Ik kon de foto niet bijvoegen.

Probleem op de ?!! site

Ja Benoit, het is TJ, hetzelfde probleem, we hebben vooruitgang geboekt op dit gebied, maar het punt van de bubbels die in de naam verschijnen wanneer de bubbel op zijn plaats wordt gezet.

Bart, je bent de foto vergeten. ;-)

Waar is uw REP-kolom ingevuld? Gepersonaliseerde eigenschap van 3D? Handmatige invoer in de tekening?

Als je het met de hand hebt vastgepakt in de tekening, kun je het niet uit de ballon halen. In plaats van een REP-kolom toe te voegen, kunt u echter de waarden in de kolom "artikelnummer" vervangen.

Als het van 3D is, zie dan de vorige vragen (http://www.lynkoa.com/forum/3d/bullage-nomenclature-sw14)

Het uploaden van foto's werkt thuis niet meer....

Vind je het goed?!!!!

TEST VOOR BART

Edit: Blijkbaar werkt het voor mij ...

sans_titre.jpg
1 like

Ja, de kolom REP komt van een aangepaste eigenschap in het onderdeelbestand die is opgenomen in de nomenclatuur en vervolgens in de ballon voor annotaties, de enige PB om dit te doen is dat in de naam het kleine symbool dat aangeeft dat de bubbel voor het onderdeel goed gepositioneerd is, alleen verschijnt pas.il verschijnt als we het kolomnummer Artikel hebben.

Ik ben bang dat we het zonder dit kleine visuele symbool moeten doen, wat erg handig is om bij de grote namen te zien of de bubbel wordt geplaatst of niet...

1 like

Nou, we doen het zonder een afbeelding omdat het niet werkt voor mij.... (deadline overschreden)

Als ik het goed begrepen heb, wil je je REF-kolom niet zien, maar wil je dat de bubbels deze kolom in beslag nemen? Klopt dat?

Zo ja, dan selecteert u uw kolom, klik met de rechtermuisknop op verbergen

En voor je bubbels koppel je ze aan persoonlijke eigendommen.

Nou, we doen het zonder een afbeelding omdat het niet werkt voor mij.... (deadline overschreden)

Als ik het goed begrepen heb, wil je je REF-kolom niet zien, maar wil je dat de bubbels deze kolom in beslag nemen? Klopt dat?

Zo ja, dan selecteert u uw kolom, klik met de rechtermuisknop op verbergen

En voor je bubbels koppel je ze aan persoonlijke eigendommen.

Als de REP-kolom Ik wil het, het is de kolom van het artikelnummer die ik niet gebruik, aan de andere kant is het degene die het "bubbelaanwezigheidslogo"  in de nomenclatuur aanstuurt en dat is de pb wanneer ik een bubbel op de kaart zet die is gekoppeld aan de REP-kolom het logo voor de aanwezigheid van kleine bubbels in de naam nHet verschijnt niet. Als je naar mijn foto in de eerste puinhoop kijkt, kun je het zien.

1 like

Nou, dat is het, alles is duidelijk...

Als u een ballon probeert te plaatsen met 'artikelnummer' als informatie, verschijnt het logo van uw bubbelaanwezigheid.

Als u nu dezelfde bubbel (geen nieuwe) naar uw persoonlijke eigendom verwijst: het logo verdwijnt?

Het lijkt dus absoluut onmogelijk...

Ja dat klopt....

En helaas, ik denk niet dat er een oplossing is. Jammer voor ons.

1 like

Wat als u uw bubbels automatisch invoegt en u uw tabel naar links verschuift om de kolommen die u niet wilt zien uit het blad te plaatsen?

Nee, het werkt niet, want het is echt de bubbel die de link legt en als het in de bubbel geen artikelnummer is, vindt het zijn kleintjes niet in de naam...

Tampi's, we laten het los, geen probleem.

Dank u voor uw hulp.

1 like

Ik weet niet of ik alles begreep,

Maar thuis werkt het.... ^^

goed... Heb je een bubbel ac van aangepaste eigenschappen genomen? En goed bijgewerkt als je eenmaal bent veranderd?

1 like

Wat @jsourd stoort, is dat het logo "bubble presence" (eerste kolom in de afbeelding) niet werkt als de bubbel de aangepaste eigenschap weergeeft en niet het automatische nummer.

1 like