3D Design Challenge: Maak de Top Contributor Medal (zozo_mp)

Hoi allemaal!

Zoals sommigen van jullie weten, hebben onze trouwe @zozo_mp afscheid van ons genomen, op weg naar een welverdiend pensioen! :beach_umbrella:

Je kunt hem een bericht sturen in zijn post als je dat nog niet hebt gedaan: Tot ziens (snuif) :wave:

Wat is een betere manier dan hem bij deze gelegenheid te belonen met een medaille voor de beste bijdragers van het forum?

De nieuwe ontwerpuitdaging zal draaien om het maken van een medaille op SOLIDWORKS of CATIA. Ontwerp je beste medaille voor zozo_mp: de winnende medaille wordt 3D-geprint en naar hen verzonden! Het zal ook als basis dienen om de topbijdragers van het jaar 2024 te belonen!

Deze medaille moet rond van vorm zijn, met de afmetingen die in de opdracht zijn voorgeschreven (zie de link hieronder). Voor de binnenkant van de medaille ben je vrij om te zetten wat je wilt: banden met de waarden van de gemeenschap, wederzijdse hulp, solidariteit... (of zozo_mp's avatar als je dat wilt :upside_down_face:) Maak van deze medaille een aangename medaille om te ontvangen!

Uitzonderlijk voor deze uitdaging, geen prijs voor de winnaar, alleen het genoegen om de beste bijdragers van de gemeenschap te belonen die je dagelijks helpen! Het bedrag dat voor deze uitdaging wordt uitgetrokken, wordt gebruikt om het materiaal voor de medaille te kopen, te drukken en de prijs op te sturen.

Je hebt van 23 januari tot en met 17 maart 2024 de tijd om deel te nemen aan deze challenge. De winnende medaille wordt vanaf 20 maart 2024 bekendgemaakt.

Ben je klaar om de uitdaging aan te gaan voor onze vriend @Zozo_mp ? Daar gaan we! Aan je muizen!
Om deel te nemen, klik hier :point_right: Top contributor reward challenge - myCAD by visiativ

Bedankt allemaal voor jullie deelname! :slight_smile:
Coralie

10 likes

Geweldig, heel goed idee, ik hoop tijd te hebben om iets te doen

7 likes

Cool, een leuke uitdaging zonder veel :slight_smile:

Het enige wat je nog hoeft te doen is het juiste idee te vinden en aan de slag te gaan!!

6 likes

JA!!! erg jammer dat ik niet al te veel tijd heb ...@+
AR.

3 likes

Uitstekend idee deze medaille, kan zozo_mp meedoen :rofl:?
Goed voor ons om een goed ontwerp te vinden en vooral tijd...

3 likes

Bedankt allemaal voor jullie enthousiasme! Het is @Zozo_mp die gelukkig zal zijn :slight_smile:
Als je ooit tijd tekort komt, kunnen we de duur van de uitdaging verlengen, geen paniek, alles is mogelijk!
Coralie

4 likes

Ik weet niet waarom, maar ik denk dat de jury er nog wel wat aan heeft.
zijn er 3D-printers voor chocolade?

Hoe dik zijn we?

7 likes

Je kunt printen in het materiaal dat je wilt :rofl: , alles is mogelijk met 3D-printen!
Laten we zeggen maximaal 0,6 cm dik, bedankt voor de vraag, ik voeg het toe aan de briefing!

5 likes

Zonder prijs, maar ook niet zonder inzet :slightly_smiling_face:
Als we van mening zijn dat het onze Zozo_mp moet plezieren, is het een van de uitdagingen die de meeste aandacht verdient :relieved:

Bovendien verdient hij het om ALLE medailles te ontvangen die voor deze uitdaging zijn gemaakt :kissing_smiling_eyes:

6 likes

Hallo Coralie,

Inderdaad, ik ben het volledig met Sylk eens.
Jammer dat ik veel werk te doen heb op dit moment...@+.
AR.

3 likes

Pensioen ... Het is goed dat @Zozo_mp !! :+1:

4 likes

Eerste medaillevoorstel van @DoubleL : Voronoi Medal - myCAD by visiativ
Schitterend, bravo!! :clap: :clap:

3 likes

Ik heb geprobeerd de myCAD-kleuren te respecteren :wink:

1 like

Schitterend voorstel! Grandioos! Goed gedaan :clap: :clap: :clap:

3 likes

Hallo @DoubleL

Kunt u een screenshot maken van de achterkant van het voorstel onder Firefox, ik heb geen toegang tot de visualisatie.

Bedankt

(het is niet verstandig dat ik vraag om de andere kant van de medaille te zien hihihihihi)

3 likes

Hallo @Coralie

Over welke 3D-printtechnologie gaan deze medailles? Want niet alles is echt mogelijk met alle technologieën :wink:

Ik zou graag deze informatie willen hebben (zelfs gedeeltelijk) om te weten met welke ontwerpsubtiliteiten ik moet werken en welk afwerkingsniveau ik moet brengen. Bedankt.

2 likes

De andere kant van de medaille is veel minder sexy :wink:

2 likes

Per definitie :relieved:

Hallo Master Double LL

Bedankt voor de omgekeerde weergave.
Ik wilde iets zien, namelijk dat je erin geslaagd bent om drie lagen van de Voronoi-structuur te scheiden.
Bravo en ik zou zelfs zeggen Bravo!

Kleine suggestie: aan de achterkant heb je een klein opengewerkt driehoekje dat je een miniprobleem kan opleveren bij het 3D-printen.

Hartelijk dank :hugs:

2 likes

Dankjewel voor deze dankjewel :wink:
Ik had deze kleine driehoek gezien, maar afhankelijk van de gebruikte technologie is het misschien geen probleem, laten we zeggen dat het een artist's impression is, nu tussen het concept en de uiteindelijke geproduceerde versie kunnen er enkele wijzigingen zijn...

1 like