Forum Verandering - Opmerkingen

Dit is niet de vraag welke vraag al dan niet is opgelost!! De vraag is: zou er een manier zijn om de toevoeging van een opmerking bij een vraag te zien?

Ik ga niet elke keer al mijn bijdragen doornemen om te zien of er een mogelijke verandering is geweest!! Sorry, maar ik heb andere dingen te doen!! Persoonlijk wil ik iets eenvoudigs, beknopts en vooral snels!! Ik kom op de pagina, ok niets nieuws, punt uit!! Ik kom niet op de pagina, ik laad de meldingen, nee opgelost: ik ga door alle vragen om te zien of er nieuwe reacties zijn! 

Fijne dag

Hallo

Oké, ik begrijp het. Is een systeem vergelijkbaar met dat van groepen geschikt voor u?

Voorbeeld:

in het menu "Groepen"

Er is een tabblad "Berichten van mijn groepen" met discussies die zijn gestart in groepen waarop u bent geabonneerd

In dit tabblad, wanneer er een nieuwe discussie is: er is een "nieuw" bericht in het rood dat verschijnt, zie screenshot hieronder:

Kunnen we ons voorstellen dat we hetzelfde doen in het tabblad "Mijn bijdragen" en "MIJN vragen"?

Eventueel met een melding die verschijnt op de pagina naast onze gebruikersnaam.

Vroeger, op het oude forum, werd alleen "nieuw bericht" weergegeven in de kolom "mijn bijdragen", het was goed, eenvoudig en je kon meteen zien of je terug kon (wilde) gaan en het nieuwe ding zien of niet.

1 like

Hallo Clementine,

Ja, we merken de veranderingen beetje bij beetje, het is goed.

Voor een kleurensysteem of achtergrondmarkering,

voor nieuwe gelezen/ongelezen vragen, of voor nieuwe gelezen/ongelezen berichten,

met een optie om alle berichten op de "Vraag" pagina te kunnen lezen

(het stelt je in staat om helemaal opnieuw te beginnen)

Het bestaat al heel lang op andere forums, om het te laten werken, moet je natuurlijk ingelogd zijn. (voorbeeld: http://forums.audipassion.com/ )

Dit zou ons behoeden voor het doornemen van alle vragen die we volgen, om het aantal antwoorden voor elke vraag te onthouden, om te weten of er een nieuw bericht wordt gesteld of niet.

Voor het notif-probleem (zie screenshot hierboven) ontvang ik 3 e-mails terwijl er maar één antwoord op mijn onderwerp is geplaatst.

Wanneer u zich abonneert op een onderwerp met een notive + e-mailoptie, ontvangt u een e-mail wanneer er een reactie is, alles is normaal.

Als je de auteur van de vraag bent, heb je standaard de notif + e-mail, normaal.

Maar we zijn automatisch geabonneerd op onze eigen vraag, dus met een regel van notif:

als is geabonneerd met notif e-mail / als men de auteur is met notif e-mail =

Stuur een enkele e-mail.

Maar ik begrijp niet waarom ik er 3 ontvang (zie screenshot hierboven):

- 2 met auteur cm

- 1 met auteur "nickname van de persoon die het antwoord heeft geplaatst"

lol, 2 antwoorden = 6 e-mail notificaties

(zie screenshot)

capture2.png
1 like

Clementine:

"Kunnen we ons voorstellen dat we hetzelfde doen in het tabblad "Mijn bijdragen" en "MIJN vragen"?

Niet helemaal, we zouden graag willen dat dit gemarkeerde systeem voor gelezen/ongelezen zichtbaar is op de pagina

http://www.lynkoa.com/questions

EDIT: ja Bold / Non-Bold zou heel goed zijn

Ik merkte net dat toen @olivier42 zijn antwoord plaatste, ik geen e-mailmeldingen ontving. Terwijl hij 3. Ik ben niet jaloers, verre van dat, maar zouden we kunnen delen??? :)

Cdt

Edit: zoveel voor mij, ik denk dat ik te snel over notifs ... Sorry

Voor mijn meldingsinstellingen is op mijn pagina alles aangevinkt, ter info.

Nog een forum punt:

Wanneer u zich op de meldingspagina bevindt en op een bericht klikt om ernaartoe te gaan, moet u liever de link daar plaatsen om naar het laatste antwoord te gaan.

EDIT: hé? de opmaak onderstreept "Ander forum punt" lijkt niet meer te werken?

Dit is wat ik vroeg:

- Krijg een "Nieuw" bericht zodra er een nieuwe activiteit is op de pagina http://www.lynkoa.com/membres/cl%C3%A9mentine/mes-questions

- Zoek een grafische differentiatie voor de inhoud die al dan niet wordt gelezen. Zoals het wordt gedaan op een webbrowserpagina (vet/niet vet, of andere kleur...)

- Olivier, voor de melding die verwijst naar het laatste antwoord: het is al het geval!

- Ik test het probleem van de meldingen en neem contact met je op.

Bedankt

ah?

want als ik op de regel klik (die gemarkeerd is), gebeurt er niets

Als ik op de bijnaam klik, word ik naar de bijnaam geleid

Als ik op de titel van het onderwerp klik, ga ik naar de eerste pagina.

(zie screenshot)

capture2.png

@olivier42, of het nu op Edge of Firefox is, als ik op de titel van het onderwerp in de meldingen klik, stuurt het me terug naar het betreffende bericht, voor mij is deze functie OK.

Vriendelijke groeten

Ok Olivier, dit is inderdaad alleen effectief op de meldingen die worden gegenereerd over de mensen die we "volgen".

Ik vraag om een correctie.

Ah, en welke URL-links heb je als je er met de muis overheen gaat?

Ik heb IE 11 (Win7 pro), maar je kunt niet van alles en nog wat op de pc's installeren.

ok, aan de andere kant, ik ga het verzenden van e-mail uitschakelen voor meldingen, ik krijg er te veel... totdat het is geregeld.

EDIT: vreemd, als ik op de meldingsparameterpagina ben, als ik de meldingen "door de webpagina, de bel" wil houden en gewoon het verzenden van e-mails onderaan wil uitschakelen, wordt alles gedeselecteerd, het is alles of niets?? !!

Nog een punt:

als we op de pagina "Vraag" zijn, hebben we in principe één alinea per vraag, het zou leuk zijn om een extra regel te hebben met "het laatste antwoord / de auteur", en het feit dat we erop kunnen klikken, brengt ons naar de laatste pagina.

Olijfboom

- Ik heb de e-mailmeldingen gereproduceerd en deze bug gemeld! Het is zeker een gedragsbug.

- Voor meldingen zijn het gewoon e-mails. Je krijgt altijd de meldingen in de bel, wat je ook hebt gecontroleerd.

- Ok ik begrijp het verzoek voor de vraagpagina, we zouden hetzelfde gedrag moeten reproduceren als op groepen, met het laatste antwoord geplaatst. Ik stel voor, bedankt

1 like

Het zou ook leuk zijn om op de pagina "Vraag" te kunnen hebben,

Wanneer de vraag in behandeling is, verschijnt er een pictogram voor de titel van de vraag, van dezelfde pixelafmeting (in de vorm van een vraagpunt, bijvoorbeeld een grijze kleur), zodat de titels worden uitgelijnd

En een achtergrond van verschillende kleuren (heel lichtgroen) wanneer de vraag is opgelost,

maakt het voor gebruikers gemakkelijker om het algehele spel te lezen.

1 like

Luister, goede mensen, ik kom bij jullie terug, want vandaag kreeg ik te horen dat ik mensen ten onrechte geïrriteerd maakte. Zou het mogelijk zijn om emoji's toe te voegen om jezelf beter te begrijpen??? Een basisreep zou in het begin genoeg zijn!?

Bij voorbaat dank en een fijne dag verder

G.

3 likes

goed idee G.560's, maar gewoon een simpele serie-emoji, we hebben er geen duizenden nodig

En als het mogelijk is, als we Animojis (grap) zouden kunnen zetten

Ik vroeg me ook af of we een "live chat" -hoek konden hebben voor degenen die een bepaald niveau, anciënniteit, activiteit, aantal punten hebben, op het forum.

Dus probleem, op de notif-parameterpagina, om het vinkje uit te schakelen wanneer ik op het vakje klik, gebeurt er niets, wanneer het klikken op de tekst het vakje activeert/deactiveert,

maar bovenal is er geen knop om toe te passen, te valideren, op de pagina, resultaat wordt er geen rekening gehouden met mijn wijziging (en ik ontvang mijn batches van 3 berichten, lol)

Een ander punt: bij het creëren van een nieuw onderwerp, de titels van de panelen veranderd,

(veld nr. 1)

Korte titel van de vraag (met een limiet aan tekens )

(veld nr. 2)

Vraag

(enz...)

Dit voorkomt bepaalde dingen...

Nog een opmerking: op de vragenpagina lijken de tags slecht gepositioneerd te zijn, kappen ze het einde van de onderwerptitel af, en als ik er met de muis overheen beweeg, worden de tags herpositioneerd...

Overige opmerkingen: op pagina 1 van een vraag stopt het aantal pagina's dat hieronder wordt weergegeven bij 5, ook al zijn het er meer...

EDIT: nog een opmerking, wanneer je een afbeelding, met een opnieuw gedefinieerde grootte, in het berichtbewerkingsvenster plaatst, neemt het de juiste grootte aan, maar zodra het bericht is gevalideerd, wordt er geen rekening meer gehouden met de grootte van de afbeelding ...

1 like

Hallo

Vind je het ook erg als een van je als beste gevalideerde antwoorden van status verandert en niet meer het beste is of word ik gestraft?

Dit neemt 2 keer het aantal punten weg van de status van het beste antwoord.

Het moet gezegd worden dat ik de notificatie e-mail 2 keer heb ontvangen, 1 keer voor de statuswijziging en misschien 1 tweede keer omdat de persoon die het nieuwe antwoord als beste gevalideerd heeft, een persoon is die ik volg!!

Vriendelijke groeten

Het lijkt erop dat de "laatste activiteit" sorteren bugs ...