goed idee G.560's, maar gewoon een simpele serie-emoji, we hebben er geen duizenden nodig
En als het mogelijk is, als we Animojis (grap) zouden kunnen zetten

Ik vroeg me ook af of we een "live chat" -hoek konden hebben voor degenen die een bepaald niveau, anciënniteit, activiteit, aantal punten hebben, op het forum.
Dus probleem, op de notif-parameterpagina, om het vinkje uit te schakelen wanneer ik op het vakje klik, gebeurt er niets, wanneer het klikken op de tekst het vakje activeert/deactiveert,
maar bovenal is er geen knop om toe te passen, te valideren, op de pagina, resultaat wordt er geen rekening gehouden met mijn wijziging (en ik ontvang mijn batches van 3 berichten, lol)
Een ander punt: bij het creëren van een nieuw onderwerp, de titels van de panelen veranderd,
(veld nr. 1)
Korte titel van de vraag (met een limiet aan tekens )
(veld nr. 2)
Vraag
(enz...)
Dit voorkomt bepaalde dingen...
Nog een opmerking: op de vragenpagina lijken de tags slecht gepositioneerd te zijn, kappen ze het einde van de onderwerptitel af, en als ik er met de muis overheen beweeg, worden de tags herpositioneerd...
Overige opmerkingen: op pagina 1 van een vraag stopt het aantal pagina's dat hieronder wordt weergegeven bij 5, ook al zijn het er meer...
EDIT: nog een opmerking, wanneer je een afbeelding, met een opnieuw gedefinieerde grootte, in het berichtbewerkingsvenster plaatst, neemt het de juiste grootte aan, maar zodra het bericht is gevalideerd, wordt er geen rekening meer gehouden met de grootte van de afbeelding ...