Hier is mijn probleem: ik wil het volgende onderdeel maken (zie P.J plan uitvinder), het is een geëxtrudeerd onderdeel dat ik graag in het midden zou willen buigen volgens een schets op het onderstaande plan. Ik kan geen enkele functie vinden die deze bewerking op SW kan uitvoeren!!
op de pyjama heb ik mijn profiel en een traject gemaakt, behalve dat om een geveegd gebogen plaatwerk te maken het profiel een open schets moet zijn.... onmogelijk voor mij omdat het een volume is dat ik wil...
Het is geen plaatwerk, het is een groot stuk ijzer.... en als je 1 platte configuratie en 1 flexconfiguratie hebt gedaan .... de 2 in het slechtste geval in hetzelfde plan
Nou, eindelijk, ik denk dat ik een simpele veeg zal doen na het gesloten profiel en ik zal mijn vorm hebben. Het enige probleem is dat ik het niet heb ontwikkeld.
Nou, eindelijk, ik denk dat ik een simpele veeg zal doen na het gesloten profiel en ik zal mijn vorm hebben. Het enige probleem is dat ik het niet in de Europarlementariër zal hebben ontwikkeld.
Het bewerken van dergelijke onderdelen kun je afsluiten. Het is een profiel dat op lengte wordt getekend en vervolgens wordt gematrixt op basis van de bestemming van het stuk.
Na inderdaad, het uiterlijk lijkt levendig, maar goed, SW kan niet eenvoudig buigen zoals uitvinder, dus we doen wat we kunnen...