Onderdeel in hersteltoestand: hoe het te vinden?

Hallo
Ik moet assemblage A verplaatsen naar een andere assemblage B. Maar bij het verplaatsen vertelt SW me dat assemblage A in een hersteltoestand is en daarom niet kan worden verplaatst. Hoe vind ik het deel dat nieuw leven wordt ingeblazen?
Ik heb een nieuwe assemblage gemaakt en elke macro-subassemblage geopend en vervolgens de componenten in mijn nieuwe assemblage geplaatst, totdat ik de defecte subassemblage identificeerde, die niet voorkwam in de lijst met in te voegen onderdelen.
Het probleem is dat ik deze manipulatie heb herhaald door de defecte macro-assemblage af te breken en daar ... Alles verschijnt, conform, in de lijst met het invoegen van componenten! Ruiken!
Ik weet niet hoe ik het stuk kan vinden dat slecht is opgenomen.

Heb je een voorsprong?
Bedankt
Fijne dag
Vriendelijke groeten
Marc

Hier is het antwoord dat ik gaf in dit onderwerp:
Kijk naar deze link en het antwoord dat ik gaf:

Het antwoord:
Wanneer u uw assemblage opent en een onderdeel zich in een herbewerkingsstatus bevindt, zou er een waarschuwingsbericht moeten worden weergegeven:

Als dit niet het geval is, ga je naar Extra, opties, Bericht/Fouten/Waarschuwing en schakel je degene uit die op de opname lijkt.

Dit waarschuwingsbericht is een van de weinige die echt nuttig is, omdat u hiermee de balk kunt identificeren en kunt verlagen (door op ja te drukken)

Of bekijk de macro van @fifounet44 in dit onderwerp:

Zodra de macro een onderdeel in een staat van herstel vindt, laat hij het naar de bodem zakken. (Aan de andere kant wordt de naam van het betreffende onderdeel niet vermeld en wordt er geen verzoek om validatie ingediend.)

5 likes