Hallo allemaal en bedankt voor jullie hulp.
Ik was de afgelopen weken in apneu aan een groot project, maar ik was in staat om de test en het onderzoek te doen dat je noemde .
De resultaten van de solidworks-benchmark lijken in lijn te zijn met gelijkwaardig materiaal, ik leg je de foto van het resultaat voor. Laat me weten of dat goed klinkt.
Ik keek naar de texturen om te zien of er onderdelen te zwaar zouden zijn, maar ik kon niets vinden. Alleen kleuren op sommige piping stukken. Ik gebruik het alleen op de achterwand om een omgeving aan het einde van het project weer te geven, en ik zou het niet nog een keer gebruiken. De vertragingen vinden al lang daarvoor plaats.
Het gebeurt ongeveer 200 onderdelen in de assemblage en gaat van kwaad tot erger. In feite werkt geen enkele tool meer op normale snelheid, hij spuugt gemiddeld 5 x per dag uit zonder aanwijsbare reden, tijdens het aanvragen van een functie of rotatie of niets.
Ik snijd het werk zoveel mogelijk, ik vraag hem om zo min mogelijk reconstructie. Ik ga vooruit in stappen van verschillende aanpassingen voordat ik de reconstructie uitvoer, wat tussen de 1 en 3 minuten vereist. Cirkels zijn veelhoeken met heel weinig gezicht.... De lijnen van de trappen... Ik heb het gevoel dat ik XP win.
Ik doorzocht al mijn bibliotheekkamers, allemaal open om hun werking te controleren. Bij het openen van de assemblage van 450 onderdelen duurt het minder dan 15 seconden om de pc aan te zetten.
De vertraging in de assemblagemodule verergert totdat het 30 seconden duurt om een kant in te trekken vanwege afstandsbeperking, wanneer deze er niet opnieuw om vraagt of crasht.
Om hem te helpen, kan ik de pc uitzetten, 5 minuten wachten en weer aanzetten. Met een beetje geluk begrijpt hij wat hij doet 15 min.
De back-up kost hem een eeuwigheid.
Kleine precisie, ik werk lokaal op een m2 sata !!
Ik heb geformatteerd, de solide stuurprogramma's opnieuw geïnstalleerd (die verouderd lijken), maar niets helpt, keek in de instellingen van de kaart die in orde was
Het ergste van het ergste is de rotatie en zoom in de 3D-schets. Aan het einde van het project is het bijna onmogelijk om het in de montage aan te passen. Hoe hard ik ook heb gezocht, ik vind maar heel weinig parameters om de 3D-schets te verlichten.
Helaas kan ik niet de volledige montage met u delen, want vertrouwelijk, ik kan de kern van mijn probleem, het chassis, met u delen.
Het is heel eenvoudig in dit ontwerp met 50x50x2 buizen, 100x50x2, hoekijzer en Dn20 buis voor de steunen die niet op deze assemblage zitten die anders onpraktisch zijn gemaakt. Allemaal in AISI 304 roestvrij staal.
Als ik het open is de rotatie goed en de zoom ook (in het begin), maar in de 3D-schets schokt het en kunnen de lijnen moeilijk te snappen zijn. Wanneer ik 2 lijnen met elkaar verbind en deze op een as beperk, doorloopt hij alle toestanden , probeert alle oplossingen, geeft me de schets in rood en komt er dan op terug en valideert. Het kan 30 seconden duren. Verschillende heen en weer in de editie van de schets en het is een ramp, het model flitst in zijn beweging. In de tekeningen zijn de lijnen van het chassis erg moeilijk op te hangen voor de maatvoering, het houdt nooit op.
Ik gebruik veel energie om Sioux-trucs te ontwikkelen om zijn grote moeilijkheden af te weren . Helaas verlies ik prestaties en aandacht in mijn ontwerp.
Mijn management begrijpt niet dat de pc die ze me 6 maanden geleden 3000 hebben gekocht niet efficiënt is en me tot nu toe vertraagt.
Ik zou graag willen geloven in de verborgen parameter die ervoor zorgt dat het normaal werkt, maar voor mij heeft de pc moeite om te beheren wat ik ervan vraag.
PS: het lezen van de stap in Edrawing is catastrofaal, op het niveau van win XP.
test_performance_solid.jpg