Ja @ Valentin Ik wil
@+ ;-)
Ja @ Valentin Ik wil
@+ ;-)
Hier is het bestand met offset-stiksels
maar ik heb nog een probleem op te lossen, het ontvouwen is er nog niet
Ik ben op zoek................ Ik ben op zoek naar
@+ ;-)
hallo ik heb een probleem dat ik het volgende onderdeel niet kan uitvouwen, ondanks dat het in plaatwerk is gedaan (het probleem verschijnt na de eerste verwijdering van materiaal)
Bij voorbaat dank
hallo ik heb een probleem dat ik het volgende onderdeel niet kan uitvouwen, ondanks dat het in plaatwerk is gedaan (het probleem verschijnt na de eerste verwijdering van materiaal)
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank
Ik moet instellen uo AutoCAD 2013
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik heb niet het hele onderwerp doorgenomen, maar voor de meeste problemen die ik tegenkom, is het gewoon een kwestie van methode.
als je een niet-normale materiaalverwijdering uitvoert op het oppervlak van het Solidworks-onderdeel, weet je niet hoe je het moet uitvouwen, en dat is normaal omdat dit in werkelijkheid niet haalbaar is...
Om je probleem op te lossen, kan ik je niet adviseren om op een oppervlak (de huid van het onderdeel) te werken en het vervolgens dikker te maken. Op deze manier zal uw materiaalverwijdering normaal zijn op het cilindrische oppervlak.
Voor de bek van een wolf kunt u ook de functie "Gebogen basisplaat" gebruiken en in de richting(en) "naar het oppervlak" selecteren , waarbij u ervoor hebt gezorgd dat het schetsvlak correct is gepositioneerd en dat er een opening in de omtrek van de buis is gelaten.