Als u uw cartridge bewerkt; Je selecteert waar je een aanduiding hebt en aan de linkerkant zie je deze functie koppelen aan aanduiding3. Zoek er gewoon naar in de kamerinstellingen.
Maar daar heb ik geen probleem mee. In mijn cartridge kan ik de aangepaste eigenschap krijgen van het onderdeel dat in het plan wordt gebruikt.
Wat ik niet kan doen, is de aangepaste eigenschap van het onderdeel dat in het plan wordt gebruikt, ophalen uit de aangepaste eigenschappen van het plan.
Wat ik niet kan doen, is de aangepaste eigenschap van het onderdeel dat in het plan wordt gebruikt, ophalen uit de aangepaste eigenschappen van het plan.
Ik druk me misschien niet duidelijk uit, dus ik herformuleer
De eigenschap "aanduiding3" van een onderdeel verschijnt in het titelblok van mijn plan. We kunnen zeggen dat de cartouche het eigendom van het stuk aanroept.
Nou, ik zou graag willen dat de eigenschap "aanduiding3" van een kamer wordt weergegeven in de eigenschap "Beschrijving" van mijn plan. We kunnen zeggen dat de cartouche het eigendom van het stuk aanroept.
Ik heb Mycad en ik heb deze linkfunctie gemaakt. Simpel gezegd, ik genereer mijn plannen automatisch met integratie (zet gewoon 3 weergaven op de juiste achtergrond en sla ze op in de juiste naam), voordat ik ze naar onderaannemers stuur die de offerte zullen maken. En deze onderaannemers hebben niet per se myCAD.
Aangezien deze functie eenvoudig is voor mycad, denk ik dat er een syntaxis achter zit.
Als er geen syntaxis is, moet ik mijn set plannen doornemen nadat ze zijn gemaakt.
"De eigenschap "aanduiding3" van een onderdeel verschijnt in het titelblok van mijn plan. We kunnen zeggen dat de cartouche het eigendom van het stuk aanroept.
Nou, ik zou graag willen dat de eigenschap "aanduiding3" van een kamer wordt weergegeven in de eigenschap "Beschrijving" van mijn plan. We kunnen zeggen dat de cartouche het eigendom van het stuk benoemt."
Ok maar dat is wat ik je voorstelde in mijn 1e antwoord.
"Als u uw cartridge bewerkt; Je selecteert waar je een aanduiding hebt en aan de linkerkant zie je deze functie koppelen aan aanduiding3. Zoek er gewoon naar in de kamerinstellingen."
Omdat je het volgende wilt:
"Nou , ik zou graag willen dat de eigenschap "aanduiding3" van een kamer wordt weergegeven in de eigenschap "Beschrijving" van mijn plan."
Nee, we hebben elkaar nog steeds niet begrepen. Ik heb het over het vullen van een aangepaste eigenschap van het plan met een aangepaste eigenschap van de kamer.
Een aangepaste eigenschap, geen tekstveld in mijn titelblok.
Nou, dat is wat ik je heb uitgelegd, je vult deze eigenschap in de kamer in en om het weer in de tekening te krijgen; Je moet het bewerken en een link maken met het onderdeel zodat het in de tekening verschijnt...
Nou, nou, het gaat niet vooruit. altijd hetzelfde antwoord, en ik concludeer dat het niet mogelijk is om een aangepaste eigenschap van het plan te hebben die op zoek gaat naar een aangepaste eigenschap van de kamer.
@ Sylk:
De aangepaste eigenschap 'designation3' van mijn onderdeel verschijnt in het titelblok van mijn tekening.
Nee, we hebben elkaar nog steeds niet begrepen. Ik heb het over het vullen van een aangepaste eigenschap van het plan met een aangepaste eigenschap van de kamer.
Een aangepaste eigenschap, geen tekstveld in mijn titelblok.