Oplossing gevonden!! ... => ontbreekt alleen het geluid
Met een klein 8-bit game over geluid
Ik hou ervan om +1up te nemen om het in het proces te verliezen.
Schakel vooral niet over naar de 3D exp, we hebben het en we hebben er sinds de 1e dag spijt van. Kortom, Dassault sleutelt om 2 dingen met elkaar te verbinden die oorspronkelijk niet bedoeld waren om samen te werken. Als gevolg hiervan crasht het de hele tijd, om nog maar te zwijgen van de back-upproblemen. SW is een geweldig product, SW + 3Dexp is om je te laten walgen. De enige manier om een probleem met de 3Dexp te voorkomen, is door hem niet te gebruiken.
Als je een PDM nodig hebt, doet PDM Works het werk perfect, maar het is erg duur. Behalve dan dat ze het graag zouden willen stoppen, blijkbaar ten gunste van de 3Dexp.
Ik zie dat Visiativ reclame maakt voor SolidWorks PDM. Ik weet niet of het hetzelfde is.
Bedankt @pierre.edouard , zelfs als ik daar helemaal niet wil komen, lijkt het erop dat de volgende verkochte licenties, of we het nu leuk vinden of niet, ermee zullen worden uitgerust.
In ieder geval bedankt voor de feedback, ook al is dat niet echt hoe we het werden verkocht in het onderwerp dat eraan is gewijd! Ik ben bijna verrast...
De link naar het onderwerp als je ooit wilt getuigen over je ervaring:
Hallo;
[Off-Topic Limietmodus: AAN]
Waarom ben ik niet verrast door dit soort feedback, sorry, van 3DExperience...
We zouden een screenshot nodig hebben van hun "Cloud" die crasht... het is voor het verzamelen van @OBI_WAN ... En de mijne ook.
[Off-Topic Limietmodus: UIT]
Vriendelijke groeten.
Ter info: we hebben PDM Enterprise.
Het werkt over het algemeen goed, zelfs op meerdere locaties (VS/Frankrijk), maar het is noodzakelijkerwijs lang als je op een basis van 8000 km werkt. Aan de andere kant hadden we een speciale internetlijn.
Het is mogelijk dat uw problemen te maken hebben met de kwaliteit van uw internetverbinding (maar de codering van het ding met de voeten is ook zeer waarschijnlijk...).
Ik ben nooit in de verleiding gekomen door deze wonderbaarlijke en "ontwrichtende" oplossingen zolang de bugs van het dagelijks leven blijven bestaan (het proberen van 3D-parametrische curven werkt, maar alleen onnodige complicaties). En dan deze dingen die gaan, wie weet waarheen; Ik geef de voorkeur aan het lokale dat werkt, zelfs als het buiten slecht weer is en de draden op hun palen dansen. Ik dacht dat ik een stoffige oude man was. Je stelt me gerust.
Hallo
Raad eens wat er net met me is gebeurd???
Hallo @OBI_WAN , sorry om je berichten te zien... Heb je onze technische ondersteuning er al over verteld? Soms adviseren ze om SW te verwijderen en opnieuw te installeren...
cc @Coralie,
Gezien de verschillende berichten van dit bericht lijkt het erop dat ik in dit geval helaas verre van de enige ben.
Het doel van dit bericht is juist dat elke persoon met deze crash een bericht plaatst om het fenomeen te kwantificeren.
We zullen zien wat SW2023 zegt.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo @OBI_WAN ,
Heb je geprobeerd de tijdelijke ramen op te ruimen,
Omdat aan mijn kant voordat ik berichten en crashes had,
en sindsdien ruim ik elke avond de ramen op,
En sindsdien zijn er geen crashes meer
Vertel me of het ook voor jou werkte
Centor
Hallo centor,
Doe je dit met RX of anderen?
Dank u voor uw verduidelijkingen, deze aanscherping.
@+.
Hallo @A_R ,
Nee, ik gebruik opschonen rechtstreeks door naar schijf C te gaan,
Eigenschap van de rechterknop en vervolgens in het venster " Schijfopruiming "
Vervolgens selecteer ik: Tijdelijke bestanden, Bestand voor leveringsoptimalisatie
persoonlijk heb ik de RX-reiniging nooit getest :x
Ik zal ernaar kijken, maar aangezien ik mijn pc elke avond uitzet, moet deze opschoning automatisch worden gedaan???
Ok dank je wel Centor !!
Rx is niet zo slecht... Zo niet, dan gebruik je "BleachBit", maar wees voorzichtig met de configuratie, want het maakt veel dingen schoon, wees dan voorzichtig. En dan, na dat alles, gebruik ik "schijfopruiming".
Nogmaals bedankt voor de informatie.
@+
AR.
@OBI_WAN ,
Om uw vraag te beantwoorden, maar ik verzeker u dat u niet de enige bent die het gelooft
Maar nee, Windows ruimt zijn tijdelijke niet automatisch op
Alle vensters die ik heb gehad van 95 tot 11, geen enkele doet het automatisch
De tijdelijke vensters, het is alsof je updates downloadt, het downloadt, opslaat en rustig wacht tot het wordt verwijderd, ik had de kans dat ik 4 GB gebruikte door de oude updates en de oude tijdelijke ... rode schijf, zonder te begrijpen waarom
Hallo
Het is net als met antibiotica, het is niet automatisch
Zie hier: https://www.malekal.com/comment-nettoyer-automatiquement-windows-demarrage-arret/
Onlangs had ik SW die een Windows-module van het .Net-framework liet crashen, na een update ervan. Update onmiddellijk verwijderd! Wachten op het nieuws (een paar dagen later), en sindsdien gaat het prima...
Succes.