Het team van Bjr,
Het is geen onderwerp, maar gewoon een tirade.
Ik ben dit venster echt beu, de verspilde uren zijn ondraaglijk.
Hallo OBI_WAN,
Idem ik denk dat het voor iedereen is dat dit probleem terugkeert, ontijdig en echt ondraaglijk is, ...
Veel succes, moge de kracht met je zijn!! ...
@+.
AR.
Mee eens en "NIET GELUKKIG" ook...
Vooral omdat hun "Automatic Save"-systeem zo tijdrovend is dat wij het ook niet gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat je tegen jezelf zei: "Nou, ik doe deze laatste operatie, dan sla ik op ... en PAF!
Ik leef mee.
Volgens de legende zou dit raam met de 3Dexperience zijn overleden!
Legendes zijn prachtig!
In de tussentijd, moed voor jou.
Hoe heb je het geraden
we begonnen te kijken naar de 3D-ervaring, maar we gaven het op.
Te vaag en echt heel duur.
Het beroemde automatische opslagsysteem dat SW crasht wanneer het opslaat? Het is duidelijk dat het vaak beter is zonder.
@froussel of anders zorgt dat ervoor dat je je pc 5 minuten laat liggen terwijl je dat niet zou moeten doen, en soms ook crasht voor dezelfde prijs.
Net als iedereen die al lang gedeactiveerd is...
hooo damn ik heb dezelfde in huis
Idem dito, het is lang geleden dat ik de auto save heb uitgeschakeld (sinds 2009 in feite ^^)
Soms crasht het wanneer je een zogenaamd slim onderdeel verwijdert, of zelfs gewoon wanneer je wilt opslaan, het is alsof SW gedachten aan het lezen was... vreemd^^ waar is het het feit dat we een 8e zintuig hebben dat je vertelt dat, het tijd zou zijn om op te slaan, SW te sluiten en dan weer te openen ... Maar het probleem met het 8e zintuig is dat het een trein achterloopt, in tegenstelling tot het 6e.
Team niet blij ON.
Helaas zie ik dat we allemaal hetzelfde probleem hebben, dat is bijna geruststellend .
Wat me aan het lachen maakt, is dat we allemaal hetzelfde gevoel hebben op het moment dat het crasht, dit gevoel van "maar hoe raadde hij dat ik meteen daarna wilde redden"
Ik wilde het ding pushen door Mario's muziek (als je verliest) toe te voegen op het moment dat de pop-up met de groene lijn verschijnt
Ik ga een verbeteringsverzoek doen om dat toe te voegen, het zou in ieder geval grappig zijn
Oplossing gevonden!! ... => ontbreekt alleen het geluid
Met een klein 8-bit game over geluid
Ik hou ervan om +1up te nemen om het in het proces te verliezen.
Schakel vooral niet over naar de 3D exp, we hebben het en we hebben er sinds de 1e dag spijt van. Kortom, Dassault sleutelt om 2 dingen met elkaar te verbinden die oorspronkelijk niet bedoeld waren om samen te werken. Als gevolg hiervan crasht het de hele tijd, om nog maar te zwijgen van de back-upproblemen. SW is een geweldig product, SW + 3Dexp is om je te laten walgen. De enige manier om een probleem met de 3Dexp te voorkomen, is door hem niet te gebruiken.
Als je een PDM nodig hebt, doet PDM Works het werk perfect, maar het is erg duur. Behalve dan dat ze het graag zouden willen stoppen, blijkbaar ten gunste van de 3Dexp.
Ik zie dat Visiativ reclame maakt voor SolidWorks PDM. Ik weet niet of het hetzelfde is.
Bedankt @pierre.edouard , zelfs als ik daar helemaal niet wil komen, lijkt het erop dat de volgende verkochte licenties, of we het nu leuk vinden of niet, ermee zullen worden uitgerust.
In ieder geval bedankt voor de feedback, ook al is dat niet echt hoe we het werden verkocht in het onderwerp dat eraan is gewijd! Ik ben bijna verrast...
De link naar het onderwerp als je ooit wilt getuigen over je ervaring:
Hallo;
[Off-Topic Limietmodus: AAN]
Waarom ben ik niet verrast door dit soort feedback, sorry, van 3DExperience...
We zouden een screenshot nodig hebben van hun "Cloud" die crasht... het is voor het verzamelen van @OBI_WAN ... En de mijne ook.
[Off-Topic Limietmodus: UIT]
Vriendelijke groeten.
Ter info: we hebben PDM Enterprise.
Het werkt over het algemeen goed, zelfs op meerdere locaties (VS/Frankrijk), maar het is noodzakelijkerwijs lang als je op een basis van 8000 km werkt. Aan de andere kant hadden we een speciale internetlijn.
Het is mogelijk dat uw problemen te maken hebben met de kwaliteit van uw internetverbinding (maar de codering van het ding met de voeten is ook zeer waarschijnlijk...).
Ik ben nooit in de verleiding gekomen door deze wonderbaarlijke en "ontwrichtende" oplossingen zolang de bugs van het dagelijks leven blijven bestaan (het proberen van 3D-parametrische curven werkt, maar alleen onnodige complicaties). En dan deze dingen die gaan, wie weet waarheen; Ik geef de voorkeur aan het lokale dat werkt, zelfs als het buiten slecht weer is en de draden op hun palen dansen. Ik dacht dat ik een stoffige oude man was. Je stelt me gerust.
Hallo
Raad eens wat er net met me is gebeurd???