Hallo
Als ik zijn bericht lees, denk ik dat er maar één macro is die het mogelijk maakt om ofwel de bestanden op te sommen die in de ASM moeten worden ingevoegd (en hun nummer indien nodig) of om alle geopende bestanden in een ASM in te voegen. Omdat alles zonder enige andere beperkingen op de oorsprong is gepositioneerd, is het " gemakkelijk " om een stukje code te hebben dat dit automatisch doet.
ok ik zie beter, ik vat in feite de macro-lijst van sub-asm samen om te komen en plakken om een algemene ASM te vormen door ze oorsprong op oorsprong te plaatsen. En dus zorgt het ervoor dat het minder crasht???
Er is geen beperking meer, of bijna. Als gevolg hiervan is er bij het beheer van grote assemblages een aanzienlijke gewichtsbesparing.
De openingen zijn sneller en de reconstructies, wat betekent dat het niet meer crasht!!
De macro doet alleen automatisch wat ik met de hand doe
Is het mogelijk om erachter te komen wat de processor van deze machine is?
Apparaatnaam | PC-BE-011 |
---|---|
Volledige naam van het apparaat | PC-BE-011.****.lokaal |
Processor | 13e generatie Intel(R) Core™ i5-13400F 2,50 GHz |
Geïnstalleerd RAM-geheugen | 32,0 GB (31,8 GB bruikbaar) |
Apparaat-ID | **** |
Product-ID | **** |
Type systeem | 64-bits besturingssysteem, x64-processor |
Pen- en aanraakfunctie | De functie voor aanraak- of peninvoer is niet beschikbaar op dit scherm |
Het is een ??? laptop
… @flegendre : geef je niet een beetje te veel persoonlijke/professionele informatie met deze tabel?
WAT? Heb je een touchscreen op je oude toren???
Ik denk ook dat er te veel informatie is...
Het is een copy/paste van systeemeigenschappen.
Niets persoonlijks behalve de naam van mijn pc.
Nee, het is geen laptop maar een vast station.
Bedankt voor de info, maar ik denk dat je ook te veel informatie deelt, verberg de ID en naam van de computer.
Aan de andere kant raken ze elkaar qua prijs, je kunt goedkopere en betere confs vinden bij DELL, LENOVO,...
Ik denk dat je de ontkenning van de zin hebt overgeslagen
Ja, je zult het goedkoper vinden, maar dit is " op maat gemaakt " voor SolidWorks. Ik heb geen of weinig crashes, het station neemt grote assemblages en nogal ingrijpende opnamen zonder terug te deinzen.
Je zet er een LENOVO-station, een DELL en zelfs een luidspreker naast, en dezelfde montage: ik wed dat mijn station ver vooruit is.
Laat me het betwijfelen... en volgens de processorvergelijkingen die ik heb gezien, is degene die ik 2 jaar geleden van DELL heb gekozen beter omdat deze een hogere frequentie heeft (belangrijk voor Solidworks) en we hebben dezelfde grafische kaart en we hebben sneller RAM (4400 MHz in plaats van 3200 MHz) dus eerlijk gezegd zie ik niet waar ze SW van zijn geoptimaliseerd, beter dan de anderen... En vooral hoe je de prijs rechtvaardigt...
Bij DELL zijn het gecertificeerde machines, ik betwijfel het.
Maar ik twijfel niet aan je persoonlijke mening, ik geef je de mijne
Hallo
Ik ben zelfs een beetje verbaasd dat Visiativ I5 als processor aanbiedt, terwijl ze zelf op een pagina uitleggen dat de Xeon meer aan te bevelen is (en tenzij ik me vergis, is het al jaren de SW-aanbeveling).
Welke processor moet ik kiezen voor SOLIDWORKS? (visiativ.com)
Wij zitten ook al 2 jaar op de i5 en geen probleem, veel goedkoper dan de Xeon voor hetzelfde resultaat.
Misschien is overklokken een van de optimalisatiemodi van deze pc en daarom makkelijker dan op een Xeon. En dat zou het veel efficiënter maken.
Overklokken is ook niet verschrikkelijk bij professioneel gebruik (levensduur, garantie...). Basic, de huidige processors hebben een " normale " modus met een lage frequentie (3,1 Ghz voor de mijne bijvoorbeeld), maar deze kan oplopen tot 4,6 Ghz, afhankelijk van de belasting.
Er is slechts een lichte subtiliteit van Windows 11 die het vermogen dat aan de processor is toegewezen niet beheert. Je moet alles op 100% zetten om te voorkomen dat de processor zijn basisfrequentie bereikt zonder deze ooit te verhogen.
Ze zijn goed overgecandenced en CAD-geoptimaliseerd (zie dit onderwerp 1 tabel)
Edit met de link het is beter!
Voor de exacte betekenis kan ik je niet meer vertellen.
Maar als @flegendre de pc efficiënter vind, denk ik van wel, en iedereen is vrij om het tegenovergestelde te denken of niet.
Voor de lange termijn, met een goede koeling misschien geen zorgen.
Edit bis: Het lijkt mij dat deze torens zijn van deze assembler:
En in de technische fiches hebben ze het wel over een cadans van 4,4Ghz.
Als het de FRA-SYS-machines zijn, is het anders, ze zijn inderdaad overgeklokt, op dat moment zou Visiativ het moeten specificeren, want zonder de informatie is de prijs eng!!