Ranting

Ik bevestig dat het een legende is

2 likes

image

Hier is de rest, voor de nieuwsgierigen. :smiley:

8 likes

Hier is uw bericht in ieder geval op zijn juiste waarde gelezen en gewaardeerd. :rofl:

3 likes

Hallo Paako,
Geweldig, ik kende dit gezegde van Saint George's Day niet... EN voor mij blaast en blaast mijn pc als hij boven de 55°C komt ... Dank u voor uw gezegde!! Hihihihi!!
@+.
AR.

1 like

Het kan ook van toepassing zijn op SW als het regent op Saint George's Day, van de 100 Solidworks zijn er nog 14 over! Blijkbaar is het vaak Sint-Jorisdag...

4 likes

En ik voeg toe dat =>
St. George's Day regen, kersenbeker in de keel. Als het regent op St. George's Day, blijven er veertien van de honderd kersen over. Als het regent op de dag van Saint-Geroges, Geen steenfruit, Noch guignes noch kersen. Saint-Georges, Saint-Marc, Staan bekend als heilige begroeters.
@+.
AR.

3 likes

Hallo @froussel ,

Ik zag net het bericht, dus de sldsettings neemt geen interface-aanpassingen (het toevoegen van macroknoppen bijvoorbeeld). Dus voor gebruikers is de sldsettings volledig transparant, aangezien deze inderdaad via de afbeelding wordt verlaagd, maar de sldreg handmatig moet worden uitgevoerd.

1 like

@PaaKo je me op ideeën :rofl: :rofl: hebt gebracht? :rofl:
image

7 likes

Het is nog steeds al die tijd lelijk dat Solidworks-bugs je geven om naar grappen :rofl: te zoeken :rofl:

4 likes

Tegelijkertijd, als het ontwikkelaarsteams kan helpen ontspannen...
:joy:

3 likes

Ik leef mee... Maar bij mij thuis gebeurt het bijna niet meer.

Aan de andere kant maak ik zelden onderdelen in de montage, in het slechtste geval schetsen, maar ik weet dat dit gevaarlijke methoden zijn...

We hebben veel minder crashes omdat ik mijn grote assemblages in API maak en mijn positionering is oorsprong/oorsprong en instelling in vaste positie na plaatsing. Het optimaliseert de openingstijden enorm en ik moet minder dan 1 crash per dag hebben (wat nog steeds beperkend is ...)

Aan de andere kant heb ik soms mijn Sldw die zonder reden volledig vastloopt en ik word gedwongen hem te sluiten door de manager of ik probeer 'af te sluiten ' in het startmenu, een van de twee keer is er een venster dat verschijnt en het ontdooit ...

We vallen nog steeds onder Sldw 2022 SP5, bestandsbeheer op de interne server van het bedrijf met sommige bestanden in een alleen-lezen systeem, maar de meerderheid in co-beheer ...

Daarna is het de basis, je een beetje kennende stel ik me voor dat je hetzelfde soort management hebt ^^

3 likes

@OBI_WAN van mijn kant veel minder crashes sinds we zijn overgestapt op deze SW-geoptimaliseerde machines (let op, we gebruiken SW2022 SP5.0):
CAD-werkstation - Windows 11 Pro, Intel, 32 GB DDR4 RAM, NVMe 5 (visiativ.com)

Het is niet goedkoop als versnelling, maar het werkt als de hel!!

2 likes

Niet slecht als configuratie:
Vooral de grafische kaart: NVIDIA Quadro RTX A4000

Alles voor minder dan 4000€ (in de uitverkoop) het is een goede deal

Dat gezegd hebbende, zou ik een kleine post hebben toegevoegd om het RAM-geheugen naar minimaal 64G0 te duwen om de tekeningen te helpen (erg traag in het geheugen) ...

Let op: lijkt de camera echt op de foto?

Opmerking2: het leek mij dat Visiativ nogal proHP was, ze veranderden van zuivelfabriek?

2 likes

Ja, dat is echt het visuele van deze machine.
Dit is de grootste tekortkoming die ik erin vind: de behuizing ziet er " te " uit als een GAMER-pc, terwijl we geen gamers zijn maar ontwerpers!!

Het is een alternatief voor HP (wat goed spul is), maar deze is echt gemaakt en geoptimaliseerd voor SolidWorks.
@visiativ verkopen ook (in + HP) deze reeks op maat gemaakte pc's.

2 likes

[…] We hebben veel minder crashes sinds ik mijn grote assemblages in API maak [...]

Kun je ons meer vertellen over deze methode? :wink:

2 likes

Weer een totaal onverwachte crash...

image

Misschien als we het over katten hebben, komt er een reactie. Iedereen houdt van katten...

3 likes

Voor de goede orde, Visiativ is op LENOVO geweest, in ieder geval op draagbare stations.
Ik was een beetje terughoudend, maar ik had geen keus, en op dit moment doet het zijn werk.

3 likes

Ah, deze kat is echt een kat :rofl: :rofl:
Oké, ik ga uit

3 likes

Bovendien maken katten chatatische elektriciteit als je ze aait! (Dat is echt slecht, sorry) :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

SW2023 zegt hetzelfde! :worried:

2 likes