Ranting

bjr,
Maandagochtend 9:09 uur.
1u09 werk en hop SW HS.

1 like

09:19 uur
10 minuten werk

1 like

Hoe bedoel je, @OBI_WAN , je hebt niet in 1 uur tijd bespaard :stuck_out_tongue:
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden, en het is heel eenvoudig... We zijn gemaakt om op te nemen... op een blauwe diskette is het normaal dat er niet genoeg ruimte op :rofl: is (ik zie niet eens het gat om te zeggen dat het een dubbele capaciteit is^^ )
Aan de crashkant heb ik nog steeds veel minder sinds ik ben overgestapt naar de 2019, maar de traagheid van de Europarlementariërs om alleen maar een tekst te schrijven... het is soms een nachtmerrie)
Het probleem is dat het ingewikkeld is om concurrerende software te vinden die zo gemakkelijk te gebruiken is.

2 likes

Persoonlijk is de 2023 SP4-versie over het algemeen vrij stabiel.
Ik heb ook gemerkt dat sommige Windows-updates moeten worden verwijderd omdat ze de software elke 5 minuten laten crashen :frowning_face:

2 likes

Ik heb de 2023 gedownload, ik zal hem binnenkort instellen, ik hoop dat het beter wordt.

gok 11:34

Ter informatie, 2e test onder SW2023, assemblage van ongeveer 51000 onderdelen.
Opening onder SW2020 op het netwerk in ongeveer 12 minuten.
1e opening onder SW2023 in 9mn50 + back-up in 2023 versie =5mn30
2e opening met SW2023 en bestand onder SW2023=5m39s in opgelost of 1mn50s in licht.
In 2023 lijkt het, onder voorwaarde, erop dat het lichtbeheer veel beter wordt beheerd in tegenstelling tot mijn versie van 2020 waar de openingstijd zeker sneller is, maar zodra je een onderdeel wilt aanpassen verlies je de tijd die je bespaart bij het openen...
Voor EP-leden onder SW2020 is de openingstijd van MEP's zonder de vergadering te hebben geopend ongeveer 10 minuten vergeleken met 4 minuten en 20 seconden onder SW2023 in opgeloste modus en 30 seconden in aankleedmodus (licht equivalent voor montage)
In gedrag lijken assemblages zoals de tekening vloeiender.
Grote moeilijkheidsgraad onder sw2020 voor de MEP redelijk voor de MEP (MEP van de set van 51000 onderdelen) onder SW2023

2e terugkeer redelijk bevredigend.
Bovendien kan ik tot op de dag van vandaag zeggen dat sw2023 "nooit" is gecrasht en dat is de sensatie! Om dit woord te meten, heb ik het maar ongeveer een uur gebruikt! :crazy_face:

Dat was het voor mijn feedback over SW2023 tot nu toe.
2-3 compatibiliteitstests voor macro, Visiatv-hulpprogramma voor onze lancering en overgang naar 2023 als de rest de 1e tests bevestigt.

4 likes

@sbadenis
Bedankt voor je feedback die me doet dromen.
Ik moet SW2023 zeer binnenkort uitrollen naar de hele desktop, ik zal je op de hoogte houden.
Moge de kracht met je zijn.

1 like

Een stap die niet over het hoofd mag worden gezien, is om geen profiel van een lagere versie te importeren, omdat dit vaak fouten in SW-bestanden of registersleutels > grotere crashes veroorzaakt.
Omdat ik voor elke nieuwe versie en voor al onze gebruikers een typisch handmatig profiel genereer, hebben we veel minder crashes.

4 likes

Hallo.
Dit is ook wat een technicus van Visiativ mij adviseerde.
Aan de andere kant duurt het een paar uur om alles te repareren zoals voorheen en het is behoorlijk pijnlijk om te doen

Om op de ingeslagen weg verder te gaan, kreeg ik het advies om ook de basisplannen opnieuw uit te voeren.

Ja, 2-3 uur gemakkelijk... Maar van de 20 cartoonisten voor ons, is het de tijd die we eraan besteden meer dan waard.
En vreemd genoeg had de enige die de instructie om zijn profiel niet te importeren niet respecteerde veel meer crashes.
En ja, ook achtergrond. De mijne was van de versie van 2004, verandering in 2020 en verminder x2 of 3 de openingstijd.

1 like

Hallo
Met twee PC's parallel (één met de oude versie van SW en de andere met de nieuwe) is het dupliceren vrij snel gedaan.
Bovendien kan het configuratiebestand worden bewerkt met tools zoals Notepad++, zodat u het gemakkelijk kunt wijzigen zonder de configuratie in SW te doorlopen (nou ja, je moet weten waar je moet typen, maar het spreekt voor zich).
Thuis implementeren we de versie met een deel van de parameters die worden beheerd (via het sldsetting-bestand dat in de installatie-image is ingesteld) zodat het alleen tijd kost voor degene die deze image genereert (in dit geval ik al jaren) en voor de gebruikers duurt het daarna twee seconden om het sldreg-bestand op te halen dat we ook voor iedereen genereren (ooit hebben we IT zelfs een klein script laten ontwikkelen dat kwam om de tool voor het kopiëren van parameters te starten om deze transparant te maken voor de gebruiker).

4 likes

Dezelfde techniek van de 2 stuks in //, die zich heeft bewezen.
Er zijn slechts een paar instellingen die in elke nieuwe versie worden verplaatst, hernoemd of gemaakt. Maar als je wat dieper kijkt, vind je al snel wat je moet controleren of kiezen.

1 like

Hallo Cyril,

Niet slecht de truc van de 2 pc's :+1:. Ik had vastgehouden aan de schermafbeelding van alle instellingenpagina's en het is een beetje lang.
We deployen ook via sldsetting, maar we gebruiken de administrator image installatie waarin je het pad naar dit bestand kunt instellen. Gebruikers hoeven alleen maar een link op hun pc te starten om een gloednieuwe SW te hebben.

2 likes

IK KAN DEZE SOFTWARE NIET MEER AAN!!
image

2 uur om een montageplan voor de werkplaats waar hij op zit te wachten niet op te kunnen slaan.
Dus ik maakte een zeefdruk, vervolgens printte, toen haalde ik de rotringen eruit, mijn liniaal, en ik zette mijn afmetingen op de maar zoals 20 jaar geleden. Gezien de prijzen van de software en de onderhoudsklappen, zijn het gouden plannen!!

5 likes

Om te ontspannen schrijf ik proza:
image

9 likes

heel Zolie dat allemaal^^^

WAT grappig is, het is me gelukt om de laatste regel van de tekst te lezen, terwijl een groot deel ervan ontbreekt^^

3 likes

@FUZ3D ik denk niet dat je de laatste regel hebt gelezen waar de lift is geplaatst, er moet een goede laag onder :rofl: :rofl: :rofl: zitten :rofl:

2 likes

Het is jammer voor zo'n mooie meteorologische allegorie... maar ik denk niet dat de after-sales service van Solidworks veel verder gaat in hun lezing :sweat_smile:...

4 likes