Próbowałem zrobić nachyloną płaszczyznę na cylindrycznym kawałku, ale po kilku próbach nie udało mi się. Czy ktoś ma procedurę, której należy przestrzegać?
Aby było to jaśniejsze, zamieszczam zdjęcie oryginalnej części, ujęcie części solidworks, na którym określam, gdzie chcę umieścić to nachylenie oraz plik SLDPRT części, jeśli może ci to pomóc.
Tak, to jest dobre z tego powodu. Jestem w 2020 roku, więc nie mogę otworzyć twojego pokoju w 2021 roku, a ty nie możesz otworzyć 2022 roku @A_R , kto może otworzyć twój 2021 rok. Radość z (nie)kompatybilności oprogramowania
Nie jest jednak takie oczywiste, że wystarczy pojedyncze zagięcie, ponieważ "nachylenie" jest również wygięte do wewnątrz. Wszystko zależy od poszukiwanej zgodności.
Dziękuję za Twoją opinię, zamieszczam zdjęcie widziane z góry, abyś mógł mnie zobaczyć. Jak zabrać się za tworzenie części arkusza blachy? Przepraszam, ale nie jestem profesjonalistą.
Jeśli celem jest po prostu wykonanie modelu 3D do wizualizacji, a nie do obróbki skrawaniem, ale zależy Ci na wiernym odwzorowaniu, to być może pozostanie w objętości będzie łatwiejsze do odtworzenia tego kształtu (nachylenia).
W tym przypadku wykonałbym korpus tylko ze zbocza, na którym nałożyłbym okrągłe powtórzenie z fuzją do głównego korpusu (twojego cylindrycznego elementu zamieszczonego na początku).
Nic prostszego: bryła to szkic przekształcony w objętość z funkcjami takimi jak wyciąganie. 2 ciała, które stykają się ze sobą, można połączyć w jedno. Lub nie zostać połączone, aby pozostały 2 niezależnymi organami.
Cóż, masz już swój plik, który wysłałeś. Że przekształcisz go w blachę, aby dodać swoją fałdę, a następnie przejdziesz przez powtórzenie swojego zagięcia.
W końcu, jeśli masz zarys swojej części, wystarczy wykonać wytłaczanie ... Następnie umieść go w blasze do swoich fałd ...
Witaj Sylk, Dokładnie to jest rozwiązanie, to jest to, które zamieściłeś na początku. Ale odpowiedzieć Vbruno, byłem tak prosty i szybki, jak to tylko możliwe... @+. AR.