Configuraties met tekst maken?

Is het mogelijk om configuraties met tekst te maken?
laat het me uitleggen, ik heb een grote reeks onderdelen te maken in DL en elke keer is het verschil tussen elk onderdeel een cijfer of een letter, meestal doe ik dit met een 2D-software, maar vandaag kan ik het lettertype niet lezen met mijn 2D-software, aan de andere kant met SW kan ik dit zonder problemen doen, maar nu wil ik zoveel mogelijk tijd besparen om mijn kentekenplaten te maken!
Ik heb erover nagedacht om families van onderdelen of configuraties te maken, maar wat ik uiteindelijk tussen elk deel moet wijzigen, is de schets van de tekst en niet een functie!

Iemand misschien een tip? Ik heb ongeveer 300 platen te maken, anders exporteer ik de tekst van SW naar mijn 2D en doe wat traceren / snijden / lassen zoals ze in mijn huis zeggen :rofl:

Bekijk het antwoord in deze 2 onderwerpen:

4 likes

Bedankt voor je zeer snelle :ok_hand: feedback, ik had geprobeerd een soortgelijk onderwerp te vinden voordat ik postte, maar ik moet niet de juiste trefwoorden hebben ingevoerd :eyes:

Ik stel je gerust, de zoektocht naar de site is niet geweldig of zelfs nul op ch...
Ik ging zoals gewoonlijk door een zoekmachine om naar een onderwerp te zoeken. met de trefwoorden "Mycad text configuration"

2 likes

Bedankt :upside_down_face:

Daarmee zou ik inderdaad een truc moeten kunnen vinden door mijn teksten te scheiden, ik ga een weekendje weg maar vanaf maandag zal ik je vertellen of het goed voor me is :ok_hand:

1 like