Goedenavond Ik heb een probleem met etiquette. Ik gebruik het niet veel en ik moet het vergeten zijn maar onmogelijk om er uit te komen. Ik plaats een transfer aan de cilindrische kant en deze verschijnt aan beide kanten, waarvan er één ondersteboven is; Alsof op de tool " geprojecteerde curve", de bidirectionele optie altijd was aangevinkt. Ik heb meer uitleg in de bijlage gezet. Het is heel vervelend, ik voel me dom.
Hallo Pierre, Ik ben geen pro in het weergeven van stickers. Maar misschien heb ik een oplossing gevonden, namelijk om twee decals te maken met dezelfde modificatie, waardoor de modificaties in dezelfde richting kunnen gaan. (SW2022SP4). Hier is mijn screenshot en het deel om te controleren of het past. @+. AR.
Sticker aanbrengen - 2022 - SOLIDWORKS Help → "Het wordt aanbevolen om een sticker op een onderdeel aan te brengen in plaats van op een assemblage. In een ruimte bepaal je de vlakken waarop de sticker wordt aangebracht. In een assemblage is het niet mogelijk om specifieke vlakken te selecteren. »
Bedankt, mijn problemen kwamen inderdaad voort uit het feit dat ik om de een of andere reden koppig dit embleem op de vergadering heb aangebracht. Wat het spel betreft, vind ik wat ik wist. Nogmaals bedankt en een fijne dag verder