Ik zou graag willen weten wat het concrete verschil is tussen een klassiek onderdeel en een Toolbox-onderdeel.
Ik stel de vraag omdat ik een schroef uit Toolbox heb gehaald, die ik heb "opgeslagen als" een nieuwe naam in een lambda-map, en ondanks dat ik al zijn eigenschappen (document en configuratie) heb verwijderd, heb ik de naam van de configuratie, de nomenclatuuroptie, gewijzigd,... in de Feature Manager van mijn assemblage verschijnt dit onderdeel altijd met het Toolbox-logo en niet als een klassiek onderdeel.
En wat me begint te irriteren, is dat wanneer ik de assemblage open die het bevat, ik een bericht krijg "De grootte van het Toolbox-onderdeel ... " (zie afbeelding).
in werkelijkheid is het uw onderdeel dat nog steeds de functie van gereedschapskist heeft, ik heb al een soortgelijke vraag gesteld waarbij er een manipulatie moet worden uitgevoerd in de eigenschappen van het document, zodat het weer een onderdeel wordt en niet langer het schroefpictogram heeft
Ik denk dat we het daarbij laten, ik zal mijn stukken opnieuw doen, want we hebben deze tool niet tot onze beschikking.
Er zijn er echt een paar!! En er staat dat hij een ervaren SW 'n Co dealer is... Ik heb het niet over Axemble, maak je geen zorgen, maar over een andere reseller die niet van hetzelfde niveau is!!
Nou, ik heb het .dll-bestand in een nieuwe map gezet met de .exe en het werkt niet. Het is duidelijk dat hij het niet kan vinden, hij plaatst hetzelfde bericht als gisteren. Moeten we een relatieve boomstructuur respecteren ten opzichte van de .exe?
@nicolas.vialle69 zei:
Als je het hebt over het vinkje "Kopie opslaan als" wanneer je een "Opslaan als" doet, heeft het maar één functie:
als u het niet aanvinkt, verschijnt uw nieuwe bestand op uw scherm wanneer het record wordt gevalideerd en vervangt het uw oude bestand (origineel bestand) waar het ook is gebruikt in assemblages die in uw SolidWorks-sessie zijn geopend
Als u het aanvinkt, wordt uw nieuwe bestand opgeslagen, maar zodra het wordt gesloten, en op uw scherm, wanneer de registratie is gevalideerd, ziet u uw originele bestand. Dit heeft geen invloed op uw assemblages die in uw SolidWorks-sessie zijn geopend.
Dus als je het over deze optie hebt, heeft het geen invloed op mijn probleem.