Verschil tussen een onderdeel en een gereedschapskistonderdeel

Ik zou graag willen weten wat het concrete verschil is tussen een klassiek onderdeel en een Toolbox-onderdeel.

Ik stel de vraag omdat ik een schroef uit Toolbox heb gehaald, die ik heb "opgeslagen als" een nieuwe naam in een lambda-map, en ondanks dat ik al zijn eigenschappen (document en configuratie) heb verwijderd, heb ik de naam van de configuratie, de nomenclatuuroptie, gewijzigd,... in de Feature Manager van mijn assemblage verschijnt dit onderdeel altijd met het Toolbox-logo en niet als een klassiek onderdeel.

En wat me begint te irriteren, is dat wanneer ik de assemblage open die het bevat, ik een bericht krijg "De grootte van het Toolbox-onderdeel ... " (zie afbeelding).

Bedankt voor je hulp

:)

screenshot459.jpg
1 like

salut@Benoit

in werkelijkheid is het uw onderdeel dat nog steeds de functie van gereedschapskist heeft, ik heb al een soortgelijke vraag gesteld waarbij er een manipulatie moet worden uitgevoerd in de eigenschappen van het document, zodat het weer een onderdeel wordt en niet langer het schroefpictogram heeft

2 likes

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/affichage-l-arborescence

het is een kwestie van nut.... Het kan werken voor componentfuncties

2 likes

En waar ligt je vraag? :)

2 likes

Het probleem is altijd een toolbox-component, zelfs als je denkt dat je de links verbreekt

Dus als je zijn naam verandert, weet hij niet meer wie hij is, dus vind je niets

De beste manier is om uw eigen hardware te maken van uw persoonlijke mapbestand

en ermee aan de slag te gaan

@+......

3 likes

Hallo

SolidWorks heeft een hulpprogramma gemaakt om verwijzingen uit de toolbox te verwijderen: sldsetdocprop.exe

Het bevindt zich in de SolidWorks-installatiemap, in de ToolBox Data-map.

Je voegt alle bestanden die je wilt toe aan het venster dat wordt geopend, en het verandert ze in een niet-gereedschapskist!

U moet de "Eigendomsstatus" op "Nee" zetten

Inderdaad, de eigenschappen van ToolBox zijn intrinsiek aan het bestand en onzichtbaar voor ons, eenvoudige SolidWorks-gebruikers!

Edit: Ik zag net dat SEPM. Gerald: SW 2013/14 was sneller met zijn link!

2 likes

Zie deze link die u mogelijk een walkthrough geeft

http://forum.solidagora.com/topic2724.html

@+ ................

Hier is het bestand dat de onderdelen van de gereedschapskist voor de extracten opschoont:

voor versie 2014

sldsetdocprop.exe
1 like

Nou, ik ben geïrriteerd, ik kan het niet vinden.

En het .exe bestand is niet genoeg @SEPM. Gerald. Er ontbreken dllen.

De toolbox staat op de server en er is geen manier om dit te vinden .exe :/

1 like

Zie deze link

http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/comment-rompre-les-liens-avec-la-toolbox

@+.........................

1 like

Een valse lead dus

Om te zien of er op de D-installatieschijf een manier is om dit type bestand te herstellen door te repareren

2 likes

Ik denk dat we het daarbij laten, ik zal mijn stukken opnieuw doen, want we hebben deze tool niet tot onze beschikking.

Er zijn er echt een paar!! En er staat dat hij een ervaren SW 'n Co dealer is... Ik heb het niet over Axemble, maak je geen zorgen, maar over een andere reseller die niet van hetzelfde niveau is!!

Een uitdrukking die begint te stijgen in de hit

SW is nog steeds een geweldig team van

meer begaafd in verkopen dan in het doen van iets technisch volbracht.

@+..................; -))

Wilt u een componentenbibliotheek? Ik kan er morgen nog eentje in de mycad steken als je wilt?

2 likes

@gt22, ik heb het niet over SolidWorks, maar over een van hun wederverkopers, zonder ervaring of verlangen.

1 like

Anders vertel ons de ontbrekende DLL-bestanden, het mag geen 50 mijl hebben.

1 like

Nee, het komt wel goed, dank je wel @SPEM. Gerald.

@valentin, ik voeg de afbeelding van de eerste DLL toe. Dank je wel:)

screenshot460.jpg

Al de eerste

implode.dll
1 like

en als uw Tool Box-onderdeel u het opslaat door het vak Kopiëren onder aan te vinken

En je vervangt het in je assemblage

1 like

Nou, ik heb het .dll-bestand in een nieuwe map gezet met de .exe en het werkt niet. Het is duidelijk dat hij het niet kan vinden, hij plaatst hetzelfde bericht als gisteren. Moeten we een relatieve boomstructuur respecteren ten opzichte van de .exe?

@nicolas.vialle69 zei:

Als je het hebt over het vinkje "Kopie opslaan als" wanneer je een "Opslaan als" doet, heeft het maar één functie:

• als u het niet aanvinkt, verschijnt uw nieuwe bestand op uw scherm wanneer het record wordt gevalideerd en vervangt het uw oude bestand (origineel bestand) waar het ook is gebruikt in assemblages die in uw SolidWorks-sessie zijn geopend
  • Als u het aanvinkt, wordt uw nieuwe bestand opgeslagen, maar zodra het wordt gesloten, en op uw scherm, wanneer de registratie is gevalideerd, ziet u uw originele bestand. Dit heeft geen invloed op uw assemblages die in uw SolidWorks-sessie zijn geopend.

Dus als je het over deze optie hebt, heeft het geen invloed op mijn probleem.