Hallo
Uh... Zoals @Maclane suggereerde:
[…] zou dit niet een gelegenheid zijn voor de vertegenwoordigers van Visiativ en/of Solidworks om hier te worden gehoord? Gewoon om een beetje tegenexpertise te hebben, zonder houterige taal.
@OlivierH, hoe verloopt de implementatie?
Er zijn opmerkingen gemaakt over de toegewezen opslagruimte... Ik heb aan veel webinars deelgenomen, veel (te veel?) demovideo's bekeken en 3DX meerdere keren getest tijdens met name MyCAD events. Ik heb gemerkt dat het genereren van nieuwe revisies van de " afhankelijke gebruiker" stijl is:
- Als we het vakje " nieuwe revisie " niet aanvinken, heb ik de indruk dat we de vorige versie overschrijven.
- Nooit in staat geweest om een demo van herstel van een vorige versie/revisie te hebben!
Toen ik de vraag stelde, was er geen duidelijk antwoord: " Ja, maar nee..." Het moet zeker ergens worden opgezet... Mijn collega moet het weten... Ik kon de collega in kwestie niet identificeren om hem de vraag opnieuw te stellen.
Als dit inderdaad de manier is waarop het werkt, is het niet verwonderlijk dat de aangeboden opslagruimte zo klein is, maar echt niet geweldig voor de geschiedenis!
@icome , wat kunt u hierover melden?
Om dit bericht met een grappige noot af te sluiten: ik had onlangs een contact met een Noord-Amerikaanse 3DX-gebruiker die me ook zijn feedback gaf en me de meest hilarische vergelijkingen gaf (ik vertaal door te proberen binnen de limieten te blijven om geen moderator erbij te betrekken):
3DX lijkt een beetje op Stallone's puppy in Demolition Man, met de 3 vergulde schelpen om de prijs te rechtvaardigen... Je kunt je ontwerp chi¤#, maar uiteindelijk heb je er veel van en heb je alleen de rekeningen om je in brand te steken!
Nou, ik wil ook graag zeggen dat ik zeer positieve feedback heb gehad! Maar minder in aantal... En niet zo grappig!