JPG-registratie

Hallo

Ik start een probleem dat hier al is gemeld opnieuw op: http://www.lynkoa.com/forum/3d/probleme-enregistrement-jpeg

Op dat moment had ik geen probleem, vandaag is het voor mij onmogelijk om in JPG op te slaan?????

Ik ben in SW 2013 SP4.0.

Voordat ik probeer een volledige herinstallatie die de vraag in de vorige post had opgelost, zal ik begrijpen waarom ik plotseling niet langer JPG kan genereren.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

@+

Kunt u ons meer informatie geven?

De JPEG wordt niet gegenereerd? Wordt er een foutmelding gegeven? Is de JPEG-extensie niet aanwezig in het menu?

Als het precies hetzelfde is als het andere probleem, herhaal ik wat ik zei, het is mogelijk dat het probleem wordt veroorzaakt door een beschadigde registersleutel, dus we zouden moeten zien of met de standaardopties het probleem nog steeds aanwezig is.

Gebruik dus een ander Windows-profiel of reset de solidworks-registersleutel in HKEY_CURRENT_USER\sofware

De jpg wordt niet gegenereerd, ongeacht de gekozen opties

Test met het lege profiel en houd me op de hoogte ;o)

onmogelijk zonder  de database opnieuw te installeren  en/of op te schonen...

Geen antwoord  van de  Presta-ondersteuning  (niemand weet het....)

De eerste installatie was  uitgerold   op een  netwerk   en  de herinstallatie  lokaal...

Succes

Hallo;

Als het probleem zich blijft voordoen en voordat u alles verwijdert/opnieuw installeert, probeer dan de 'Screenshot' -functie die door SW wordt aangeboden.

Hou ons vooral op de hoogte. 

Cédric.

capt.jpg

Ik voeg eraan toe  dat ze  vóór de herinstallatie  alle aangeboden formaten  probeerden , behalve als ...

En natuurlijk  waren anderen  aan het afluisteren... zonder een bestand aan te maken.

@fthomas: Ik heb de solidworks-sleutel in de regedit hernoemd, maar nog steeds geen jpg

@Cédric: Ik moet absoluut save in jpg gebruiken omdat ik dit dan in een macro ga gebruiken

@siodub27: Heb je een verkenning of herinstallatie of een verwijdering en installatie gedaan?

@+

@siodub27: voor mij is er alleen de jpg die niet werkt

Helaas, het  ergste geval "verwijdering en  hervestiging... "

Ter info , degenen  die het probleem  niet  tegenkomen , zijn  ze  op  Seven  in  64 bits?

@coyote Dus persoonlijk zal ik een screenshot maken en importeren in Paint... (eh, ja, ik weet het, maar ik heb geen ideeën meer over je probleem).

om wat meer pit toe te voegen, heb ik hetzelfde probleem in SW 2014 SP0.

@+

@coyote En geen grapje, kun je opnemen in Jpeg op andere software (verf of andere)?

Voor mij die in SW2012 SP5 werkt!

@Yves: ja het werkt op andere Paint- of Image Capture-software van Windows

Nog een klein laagje, dit werkt in photoview..... Morgen verwijder ik en installeer ik opnieuw en ik hou je op de hoogte.

@+

Kortom, het komt uit SW... Ik ben voor Yves' idee, een goede oude Impri shot. Scherm en presto, op Paint en dat is het:)

Serieuzer, kom terug en vertel ons of een herinstallatie de bp heeft opgelost, wat duidelijk vrij terugkerend is ...

Goedenavond

Een beetje info trouwens, ik heb net problemen ondervonden op mijn 2013 SP4 na de SP5-upgrade.

Verlies van register of te recent:

gedwongen om mijn 2013, mijn 2014 SP0 te verwijderen om vervolgens alles opnieuw te installeren....

Zou er niet een soortgelijk conflict zijn voor je opname?

Gisteren was alles perfect en vandaag was ik kool aan het planten.... na te hebben gewerkt aan 2014 en vervolgens opnieuw te lanceren 2013.

Misschien is er geen verband tussen onze verhalen, maar als 2014 stoute dingen doet waar 2013 niet tegen kan, verklaart dit het.

@SEPM. Gerald SW 2013 : Ik denk dat ik vanmiddag mijn SW2013 SP4 en mijn SW2014 SP0 zal verwijderen en ik zal SW 2014 SP0 opnieuw installeren en dan SW 2013 SP5.0 of andersom?

@+

In het geval van een herinstallatie, kunt u beter de volgorde van de versies volgen en vooral de twee installatiemappen scheiden.

Voor het JPG-registratieprobleem is het naar mijn mening niet per se nodig om alles te verwijderen en opnieuw te installeren, na wat zoeken in mijn geheugen had ik dit probleem al een keer verholpen door mijn antivirus uit te schakelen en vervolgens de solidworks-installatie te repareren.

2 likes