Op dat moment had ik geen probleem, vandaag is het voor mij onmogelijk om in JPG op te slaan?????
Ik ben in SW 2013 SP4.0.
Voordat ik probeer een volledige herinstallatie die de vraag in de vorige post had opgelost, zal ik begrijpen waarom ik plotseling niet langer JPG kan genereren.
De JPEG wordt niet gegenereerd? Wordt er een foutmelding gegeven? Is de JPEG-extensie niet aanwezig in het menu?
Als het precies hetzelfde is als het andere probleem, herhaal ik wat ik zei, het is mogelijk dat het probleem wordt veroorzaakt door een beschadigde registersleutel, dus we zouden moeten zien of met de standaardopties het probleem nog steeds aanwezig is.
Gebruik dus een ander Windows-profiel of reset de solidworks-registersleutel in HKEY_CURRENT_USER\sofware
Als het probleem zich blijft voordoen en voordat u alles verwijdert/opnieuw installeert, probeer dan de 'Screenshot' -functie die door SW wordt aangeboden.
@SEPM. Gerald SW 2013 : Ik denk dat ik vanmiddag mijn SW2013 SP4 en mijn SW2014 SP0 zal verwijderen en ik zal SW 2014 SP0 opnieuw installeren en dan SW 2013 SP5.0 of andersom?
In het geval van een herinstallatie, kunt u beter de volgorde van de versies volgen en vooral de twee installatiemappen scheiden.
Voor het JPG-registratieprobleem is het naar mijn mening niet per se nodig om alles te verwijderen en opnieuw te installeren, na wat zoeken in mijn geheugen had ik dit probleem al een keer verholpen door mijn antivirus uit te schakelen en vervolgens de solidworks-installatie te repareren.