Eksport struktury oprogramowania do programu Structural Robot

Cze wszystkim

Podczas testów w programie Inventor udało się wyeksportować konstrukcję do formatu .rtd w celu zaimportowania jej do oprogramowania obliczeniowego Autodesk Structural Robot.

Czy wiesz, czy można zrobić to samo z oprogramowaniem? Czy powinniśmy skorzystać z innego formatu?

Przetestowaliśmy plik . DWG, step, ifc, sat i igs, ale bez prawdziwego sukcesu....

Dziękuję!

Aurélien

Witam

Moim zdaniem jedynym rozwiązaniem byłoby przejście przez neutralny format importu do Invetor w celu eksportu w RTD.

Ponieważ oba programy są częścią tej samej firmy, starają się zachować jak największą kontrolę nad całym procesem.

3 polubienia

Obawiam się, że .PL jest słuszne.

może możesz przetestować schemat, eksportując go w DWG, a następnie otworzyć go za pomocą Autocada i sprawdzić, czy można to zrobić w RTD

(jeśli masz wszystko w 3D, może to działa z AutoCAD 3D? Przyznam, że nie znam się zbytnio na tym oprogramowaniu :s)

Czy nadal pachnie jak trochę pobałaganiona kładka;)

2 polubienia

Tak, dużym problemem jest to, że chcemy uzyskać szkic 3D (szkielet) konstrukcji, aby umieścić go w Robocie, ale:

Wydaje mi się (do potwierdzenia), że niemożliwe jest przekonwertowanie szkicu SW na dwg lub inny format, ponieważ eksport będzie obejmował tylko bryły 3D.

Więc utknąłem w tym punkcie eksportu...

@coin37coin, mogę zrobić to "wybryki", przechodząc przez Inventora, który został przekonwertowany do formatu RTD, ale nie mogę znaleźć tego pomostu między moim szkicem 3D SW a DWG

1 polubienie

Ale dziwne jest, że w SAT lub AICI to nie działa, zobacz ten film:

https://www.youtube.com/watch?v=Eb54_D4QSvo

W przeciwnym razie jedynym okrężnym sposobem, jaki widzę, ale może to zająć trochę czasu, jest wyeksportowanie pliku DWG widoków z przodu, boku i z góry. Następnie, na przykład w DraftSight, zrekonstruuj plik DWG 3D "ręcznie"... aby wyeksportować go później...