Kan geen toolboxlibrary-object maken

Ik had onlangs een probleem met mijn soldwork software. Ik las over uw gemeenschap en ik ontdekte dat het een probleem is met Windows Update en ik rende

alle commando's tot op de letter en het werkt niet.

De screenshot is bijna onleesbaar.
Ik denk dat het dit bericht is:

Welke versie van SW?
Het antwoord dateert uit 2015! Ik weet niet zeker of het te maken heeft met een patch die ongeveer 10 jaar oud is (afhankelijk van je versie van sw.
Wat is uw probleem? De toolbox start niet? Wat is de boodschap?
Wat heeft je naar deze oplossing geleid?
Ter herinnering: het is belangrijk om duidelijk te zijn als u een effectief antwoord wilt.

Edit: Ik vind ook dit bericht van jou waar je al dezelfde (?) problemen ondervond.

1 like

Bedankt voor het antwoord, mijn versie is sw 2015, en de afbeelding waarop je kunt klikken om deze te vergroten.

Hallo
Ik begrijp het ook niet echt.
Uw SW2015 PREMIUM-installatie dateert uit 2015? Welke versie van Windows? Of wilt u een versie van SW2015 installeren op een recente pc???
U geeft geen antwoord op de vragen van @sbadenis die ons in staat zouden kunnen stellen u te begeleiden bij de herkomst van de pb

2 likes

Ik heb Windows 10 en SW 2015, ik denk dat ik het opnieuw zal installeren als het een Windows 10-update is die deze bug veroorzaakt, ik ben bang dat mijn herinstallatie niets zal doen, wat denk je?

Hallo

De sp van SW2015 zou ook niet slecht zijn. SW2015 SP5 compatibel met Windows 10, hieronder is het een kwestie van toeval.
KB's op W10 moeten veel zijn geweest sinds de ontwikkeling van SW2015, ik weet niet zeker of alle bugs bekend zijn.
De enige die eruitziet als het bericht in screenshot en het potentiële probleem heeft te maken met deze kb: Instabiliteit in SOLIDWORKS als gevolg van conflict met Microsoft KB3072630
De tweede stap van de procedure is het repareren van de installatie, dus het probleem zou moeten worden opgelost door deze te verwijderen/opnieuw te installeren op advies van Solidworks.
Zo niet, dan zal het ingewikkeld zijn om een oplossing te vinden voor software die meer dan 10 jaar oud is (SW2015 SP0 werd eind 2014 uitgebracht). Misschien moet je overwegen om te upgraden naar een nieuwere versie.

2 likes