We hebben soms problemen met de SolidWorks-iconen (zowel in de kofferbak als buiten) bij het installeren van een werkplek.
Het lijkt mij dat ik al een onderwerp over dit onderwerp op het forum heb gezien, maar het kreeg nooit een reactie die werkte en het onderwerp werd verlaten.
Onze infodienst zal ook op zoek gaan naar het probleem en misschien mijn computer een derde keer opnieuw installeren...
Dus heb je enig idee waar het probleem vandaan kan komen?
We hebben dit probleem ook, we zijn van Solidworks 2015 naar 2016 gegaan en als we ons opnieuw registreren, werkt het. Het is duidelijk dat we niet alles hebben gedaan, maar terwijl we aan de projecten werken, doen we het.
Ok, ik heb het toch getest, maar dat lost het probleem niet op.
Het vreemde is dat dit niet op alle posities gebeurt. Toen de computerwetenschapper de mijne installeerde, waren op haar Windows-sessie de pictogrammen zichtbaar en zodra ik verbinding maakte met de mijne verdween alles.
Dus ze probeerde mijn pc opnieuw te installeren met mijn sessie, maar de pictogrammen werkten niet.
Een IT-man probeerde SW te repareren en de PDM opnieuw te installeren. Dat loste het probleem niet op.
Wanneer u met de rechtermuisknop op een onderdeel klikt en op eigenschappen klikt, worden de onderdelen succesvol geopend met de SOLIDWORKS Launcher???