Belangrijk: sluiting van het myCAD by Visiatv-platform van 29/09 's avonds tot 02/10 om 8:0 uur

Hoi allemaal

Naar aanleiding van mijn bericht over de evolutie van het Visiatv-klantenportaal en de nieuwe manier om verbinding te maken met myCAD door Visiatv: NIEUWS: Uw Visiatv-klantenportaal evolueert! Het platform is gesloten van vrijdag 29 september 's avonds tot maandag 02 oktober om 8.00 uur.

Vanaf maandag 02 oktober wordt de nieuwe authenticatiemethode geïmplementeerd op het platform.
Ik herinner u aan de procedure:

Als je een myCAD- of myMoovapps-account gebruikte, moet je je e-mailadres invoeren (waarmee je een myCAD- of myMoovapps-account hebt) en je wachtwoord resetten door op het inlogscherm op " Wachtwoord vergeten?" te klikken.

image

Vervolgens moet u een tweede authenticatiefactor registreren die van u wordt gevraagd wanneer u inlogt.

Wanneer u voor het eerst inlogt, moet u het type authenticatie invullen dat u wilt gebruiken (App, SMS of e-mail). Afhankelijk van het geval zal het dus vooraf nodig zijn:

• Applicatie: installeer een authenticator-applicatie met inachtneming van de vereisten van de uitgever
  • SMS: zorg voor een persoonlijk mobiel nummer waarop je bereikbaar bent
  • E-mail: zorg dat u een e-mailadres heeft dat toegankelijk is op het moment van inloggen

In geval van problemen kunt u onze klantendienst bereiken op +33 9 69 322 223 (maandag tot vrijdag van 8.30 tot 12 uur en van 13.30 tot 17 uur – gratis bellen).

Als je geen myCAD- of myMoovapps-account hebt, hoef je alleen een gratis account aan te maken :slight_smile:

Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie!
Fijne dag
Coralie

1 like