Hier is mijn PB: in een vrij eenvoudige assemblage probeer ik een symmetrie van functie te bereiken, maar de software biedt het niet. Er is een lineair en cirkelvormig netwerk, maar geen symmetrie...
Welke functie wil je symmetrisch maken??? Heb je geprobeerd de schets te symmetriseren??? En zo niet, kun je dan de kamer binnenkomen en me vertellen welke functie je symmetrisch wilt hebben?
Anders is het een hack, maar als je je functies bewerkt, kun je ze stukje bij beetje delen. Nadat je dit allemaal hebt gedaan, open je je stuk en probeer je er symmetrie in en als het niet werkt, doe je een materiaalverwijdering door je stuk in 2 te snijden, het deel zonder de gaten te verwijderen, dan maak je een symmetrie van het lichaam in het deel.
Bent u op de hoogte van de uitvoeringen??? Misschien is het een bug die is opgelost. Voor de 2016 is het de SP3 en de anderen is het de SP5. Van deze kant gezien...
Het ziet er inderdaad uit als een hack!! Is het heel verrassend om dit pictogram grijs te hebben!!
Anders heb ik bij de algehele montage een ander probleem (nog steeds bij extrusie in de montage), namelijk dat de materiaalverwijderingsbewerking is voltooid, maar je kunt niets op het scherm zien (zie doc)... hallucinant!!
En als ik deze extrusie op een ander deel van de assemblage doe, werkt het...
Ik vind het vreemd dat mijn tank blauwachtige randen heeft?