In welke zin moet het worden opgevat?
DE kenmerken van creo T1 = SW premium
of
Het basistarief = SW premium
Als je cijfers hebt, ben ik geïnteresseerd
In welke zin moet het worden opgevat?
DE kenmerken van creo T1 = SW premium
of
Het basistarief = SW premium
Als je cijfers hebt, ben ik geïnteresseerd
Ja, dus op Creo kun je openen vanuit native SW, deze kamer in Creo is een lijk.
Als u op hetzelfde deel een wijziging aanbrengt op SW, wordt deze wijziging doorgevoerd in Creo.
Dat betekent dat uw ASM in Creo altijd up-to-date zal zijn met uw met SW getekende delen.
Dus je kunt tekenen op SW (je onderdelen, assemblage enz.), ze onder Creo krijgen om je grote ASM te bouwen en je plannen te maken.
Dus houd de SW-licenties met of zonder onderhoud om te tekenen en heb een of 2 Creo om de grote ASM te doen, omdat het " gemakkelijker te gebruiken lijkt" en ook om samen de plannen te maken.
Ik hoop dat ik duidelijker ben geweest
Ik heb dus nog geen cijfer.
tot vandaag wat ik weet
Creo is niet in eeuwigdurende licentie, alleen in jaarlijkse verhuur (nog te bevestigen)
momenteel biedt het kortingen voor mensen die willen migreren van CAD X-software naar creo.
" DE functionaliteit van creo T1 = SW premium "
Ja, dat is de T1-functie = sw premium
LET OP => dit alles in de voorwaardelijke Ik herhaal alleen de toespraak van de verkoper, ik heb nog niets met mijn ogen gezien
@FUZ3D nu heb ik een contact dat ik naar jullie kan doorverbinden
Han, het is een coole optie (het deel dat in creo kan worden gewijzigd als het in Sldw wordt gewijzigd). Nooit de kans gehad om te testen, maar het ziet er geweldig uit
Nou, het is duidelijk dat je kunt testen wanneer ze als resultaat komen. Je zet je weer in elkaar met je solidworks onderdelen. Het stelt je in staat om te zien of het echt gemakkelijk is voor de beperkingen (ik betwijfel het!) en het stelt je in staat om te zien of het onderdeel echt verandert in geval van evolutie.
Ik ben benieuwd naar jullie feedback hierover!
Het tegenovergestelde is ook waar: het openen van een native creo in SW met een update in de SW-assemblage als het onderdeel wordt gewijzigd in zijn originele CREO.
Maar ik weet niet zeker of de 2 software dezelfde kernel is. Parasolid voor SW, voor CREO weet ik het niet.
Hoi @OBI_WAN
Volgens PTC Creo Parametric - EAC Product Development Solutions is creo T1 (of creo ' design essentials ') verre van het equivalent van SW Premium (er is geen eindige-elementenberekening die bijvoorbeeld in de T4 zit (of creo ' design advanced '). Er zijn ook veel geavanceerde tools beschikbaar in T2 of T3 (surface...).
Ik ben echter geïnteresseerd in uw terugkeer van MEP creo van een vergadering onder SW.
Idem, ook in de hoop dat de opening van het onder Créo geïmporteerde model niet zo moeilijk en lang zal zijn als onder SW (ook al gaat het sinds 2023 veel beter)
het is genoteerd voor de T1-versie.
Ik wacht tot hij weer contact met me opneemt om hem de vraag te stellen of hij bevestigt of niet.
Bjr,
Ik had net de CREO-vertegenwoordiger aan de telefoon.
Het bevestigt voor mij dat de functies van de T1 inderdaad het equivalent zijn van sw premium.
Er is de module voor lineaire statische berekening.
Aan de andere kant, om meer geavanceerde berekeningen te hebben, zoals knikken, thermisch, niet-lineair, moet je een extra module nemen.
Het onderwerp gaat vooruit, ik wacht op een afspraak voor een demo en ik waarschuwde hen dat ik ze op de harde plaats zou zetten om de druk te verhogen lol.
Moge de kracht met je zijn.
Het is waar dat als je naar hun site gaat, je heel veel simulatiemodules hebt.
Kan niet wachten op uw " moordenaar " terugkeer voor de een of de ander hihihihihi
Ter informatie, een interessante kleine video door deze link te volgen:
Aan de andere kant, zal het gedrag bij een grote SW-assemblage identiek zijn?
Alleen @OBI_WAN zal het ons kunnen vertellen.
Maar het lijkt erop dat grote assemblages volgens sommige forums beter worden beheerd door Creo.
Ja, het is het artikel dat het kruitvat in brand heeft gestoken (zie mijn eerste bericht bovenaan)
Ik houd je op de hoogte van de voortgang van het onderwerp, geen zorgen.
Ik zie dat veel mensen gepassioneerd lijken te zijn over deze functie, vandaar mijn vraag.
Kleine enquête:
Wie heeft er ooit aan gedacht om Solidworks over te stappen naar een andere CAD en welk motief maakte dat je wilde veranderen.
Persoonlijk stoort ik me het meest aan SolidWorks door de zwaarte van de Europarlementariërs (detail- en sectieweergaven enz...)
En misschien ook de beperkingen bij de montage die het model zwaar belasten.
Anders is het voorlopig gezien de mogelijkheden van de software moeilijk om het zonder goede reden te laten, vooral omdat de bibliotheek niet zal volgen.
Hoe noem je zwaarte @ronathan ?
Om je @OBI_WAN te antwoorden: nee, duidelijk niet. Soms mis ik de strengheid van Creo... maar als gevolg daarvan is het nog steeds " Defois ". Solidworks is nog steeds veel betaalbaarder voor mij in wat ik moet doen
Van mijn kant heb ik de vervanging van SW door TopSolid v7 al bestudeerd.
Context: bedrijf historisch op TopSolid v6, de meerderheid van de klanten en partner met SW, dus samenwonen TopSolid v6 + SolidWorks. Dan komt TopSolid v7 eraan.
Elk van de software had voor- en nadelen:
TopSolid v7:
De voordelen → de kosten (veel goedkoper dan SW!!), pdm (super goed doordacht) geïntegreerde basis, materiaal en verwerking beheerd als een onafhankelijk record, notie van werking (steek een schroef in een assemblage en het zorgt ervoor dat de gaten en kranen goed gaan), een bibliotheek van zeer goed geleverde std-componenten (in ieder geval meer dan genoeg voor onze behoeften op dat moment).
De minder → de opmaakfuncties belastten het ontwerpproces aanzienlijk (wat me ongeveer 20 minuten kostte met SW, kostte me bijna 2 uur met TopSolid...), niet per se stabieler dan SW, maar het was de allereerste release van TSv7, dus...
Mijn geheugen laat me in de steek over de tekeningen, ook al was het me opgevallen dat TopSolid veel meer in harmonie was met de annotaties volgens de ISO dan SW vandaag de dag nog steeds kan zijn!
Om de samenwerking met klanten of onderaannemers te vergemakkelijken, werd gekozen voor SW.
Hallo
Wat zeker is, is dat ze geen haast hebben om hun software de kunst te verkopen om nieuwe klanten te verliezen.
@FUZ3D
Het dossier gaat vooruit aan mijn kant.
Ik had een video-afspraak om onze problemen met SW uit te leggen en wat we van hen verwachten.
Ik heb morgenmiddag een persoonlijke afspraak voor een demo.
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Bjr,
een terugblik op mijn CREO afspraak.
We hebben verschillende onderwerpen kunnen wegvegen.
tekeningen, montage, grote montage.
-Je opent een tractor 9000 stukjes van een laptop in 2 minuten, een snede in 2 minuten.
-Native SW coin herstel zeer eenvoudig zonder boomstructuur, maar zeer gemakkelijk bewerkbaar.
-verschillende dingen spreken me erg aan, zoals het maken van configuraties zonder de 3D te openen
-Veel gelijkenis met SW maar " nog te bevestigen " Veel meer vloeibaarheid is minder latentie.
De volgende stap is het uitlenen van een licentie voor 1 maand met een training om mezelf live te testen.
Maar eerlijk gezegd hebben ze mijn nieuwsgierigheid gewekt en ik sta te popelen om het te testen, want van wat ik heb gezien, lijkt het veelbelovend.
Ik ben me er terdege van bewust dat ik een commerciële demonstratie heb bijgewoond en ik zal pas aan het einde van de uitlening van de licentie beslissen dat ik mezelf zal laten testen.
Wordt vervolgd.
… Is het mogelijk???.. Cool, Solidworks zou hiervan moeten leren... Wat betreft de vloeibaarheid en latentie trouwens...