Ik verlaat Visiativ/Lynkoa, laten we in contact blijven?

Hoi allemaal

Ik ben zo vrij om deze "valse vraag" op het forum te stellen om aan alle leden, die mij kenden als Community Manager van Lynkoa, aan te kondigen dat ik het bedrijf Visiativ en dus Lynkoa na 7 prachtige jaren heb verlaten . 

Ik heb een aantal jaren een heel leuk avontuur beleefd met jullie allemaal op dit forum, de uitdagingen, de myCADday-bijeenkomsten, Lynkoa Day... Bedankt voor het tot leven brengen van deze prachtige gemeenschap, die wederzijdse hulp en welwillendheid belichaamt in de wereld van CAD. Ik ben erg trots dat ik deel heb uitgemaakt van dit project. 

Ik wens u het allerbeste voor de toekomst, in uw persoonlijke en professionele projecten.

Laten we in contact blijven op LinkedIn: 

https://www.linkedin.com/in/cschmiedt/

Tot snel! 

11 likes

Hallo Clementine,

Ik wens je veel geluk en succes in het nieuwe hoofdstuk van je professionele leven. 

Succes 

1 like

Hallo Clementine,

Veel succes voor de toekomst. :)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Clementine,

Veel succes met je nieuwe project.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Clementine

Bedankt voor uw aanwezigheid op dit forum de afgelopen jaren, al mijn wensen voor succes voor de toekomst.

Misschien een dezer dagen op Lynkoa (ik zit niet op Linkedin). 

1 like

Dank je wel Clementine,

Blij je te hebben ontmoet in een salon in Lyon, ... En dan veel succes met je projecten.

@+.

Hallo Clementine,

Veel succes voor de toekomst!

1 like

Hallo Clementine

Veel succes op je professionele pad en veel succes

1 like

Hallo clementine,

Erg blij je te hebben ontmoet. Veel succes voor de toekomst.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo Clementine,

Ik wens je veel succes met je nieuwe project...

Succes.

Vriendelijke groeten

1 like

Bedankt allemaal, het is erg aardig van je!

4 likes

Hallo Clementine

Al het beste in je nieuwe baan.

Moge je daar bloeien en je legendarische glimlach behouden.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Clementine,

Bedankt dat je een uitstekende Community Manager bent, Lynkoa is je veel verschuldigd.
Veel succes voor de rest van je carrière!
Alan

2 likes

Oh heel erg bedankt, ik blijf glimlachen maar de traan in mijn oog ook als ik je lees 

4 likes

Ik wens je het beste voor je toekomst 

Ik wou dat het jouw keuze was  

@+ ;-)

1 like

Beste gt22,

We gaan veel meegemaakt hebben! De debatten, de opstanden, de mooie geschenken etc. Zoveel herinneringen haha
Ja het is mijn keuze, geen argwaan erover ;-) 

2 likes

Dus alles is in orde ;-)

Succes @ jij

@+ ;-)

1 like

Oh maar dat is triest! =(

Ik hoop dat het is om je professioneel op te voeden;)

Misschien zien we elkaar ooit op een beurs of zelfs in Lyon, wie weet?

Veel succes voor de toekomst en veel goede dingen!

1 like

Hallo

Bedankt Clémentine voor je betrokkenheid bij dit forum, en veel succes met je nieuwe project.

1 like

Hallo Clementine,

Omdat ik erg nieuw ben op het forum, vind ik het jammer dat ik je niet beter heb kunnen leren kennen. De weinige uitwisselingen die ik met u had, waren niettemin een genoegen. Net zoals er geen twijfel over bestaat dat u uw rol bij Lynkoa uitstekend en professioneel hebt vervuld, ben ik er zeker van dat u zult slagen in uw toekomstige inspanningen, waarvoor ik u het beste wens.

Ik zou hebben afgesloten met de formule "ik kijk ernaar uit je te lezen", maar helaas zullen we tevreden moeten zijn met de erfenis die je op dit forum achterlaat.

Met vriendelijke groet. u_u

1 like