Donderdag 27 juli: nieuwe features op het platform

Hoi allemaal

Kleine nieuwigheden op het forum zullen vanaf donderdagmiddag online zijn! :star_struck: Na enkele maanden van implementatie heeft het forum een kleine update nodig :wink:

Onder deze kleine verbeteringen:

• Het menu wordt opnieuw geordend en toegankelijker (categorieën, beschikbare labels, enz.)
  • De donkere modus zal beschikbaar zijn
  • Grafische / ontwerpverbeteringen

Om deze nieuwe functies te implementeren, zal het platform deze donderdag tussen 12.15 en 13.30 uur moeilijk toegankelijk zijn, onze excuses bij voorbaat voor dit ongemak;

Fijne dag, Coralie

9 likes

Hallo Coralie,
Bedankt voor de info, voor mij zal het tijdens mijn lunchpauze worden gedaan, het is perfect ...
@+.
AR

2 likes

Ik kan niet wachten om de duistere kant van de kracht te zien via de donkere modus! En sorry voor @OBI_WAN die mijn keuze misschien niet waarderen! :rofl:

1 like

@sbadenis ik ben geschokt, dat is niet hoe je als jonge padawan bent opgeleid :rofl:
Moge de kracht met je zijn.

De donkere stand is leuk, geen fan van de gele c̶o̶c̶u̶ "boterbloem" aan de andere kant...
Voor de rest lijken sommige functies me erg leuk, zoals de verschillende secties in de rechterkolom bijvoorbeeld, of de rechterkolom om onze favoriete onderwerpen te filteren.

@sbadenis bedankt voor je feedback! Inderdaad, we kunnen dit geel wijzigen...

Ik hou van het nieuwe ontwerp, mooi werk
Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Wat betreft het menu aan de linkerkant, u kunt het volledig aanpassen op basis van de categorieën en tags die u wilt volgen:

Categorieën en labels zijn standaard toegevoegd, je kunt ze wijzigen door op het potloodje te klikken dat verschijnt als je er met je cursor overheen beweegt :computer_mouse:

5 likes

Hallo Coralie,
Heel goed voor de update, ik ontdek de lichte en donkere modus, ... Ik neem nog een kijkje om erachter te komen wat er is veranderd, bedankt @+.
Ar.

Aan de andere kant, in het ongewenste nieuws, is het 7-8 keer geleden dat ik dit bericht heb gehad sinds de update :(:
image
of deze:
image

Hallo @Coralie ,
Heel goed deze verbeteringen, goed gedaan!
De donkere modus is geweldig.
Bedankt.
Fred

2 likes

Ja @sbadenis ik het probleem heb gemeld! Je moet verversen door de knop op de pagina en niet door de knop " probeer het opnieuw" in de tussentijd...
image

Hallo;

Leuke nieuwe interface... (behalve misschien het geel van de donkere modus...)

Is het mogelijk (ik heb hem niet gevonden) om de navigatiebalk naar rechts te verplaatsen?

Ik vind dit leesbaarder.

En er zijn enkele problemen, weergaven in het gedeelte Meldingen...

Vriendelijke groeten.

1 like

Op een dag zal ik wennen aan roze ^^ ... Maar voor de rest vind ik het nieuwe ontwerp erg leuk. Het ziet er heel sober en professioneel uit
En ik weet niet of hij er eerder was... maar geweldig de kleine overzichtsknop van snelkoppelingen!!

1 like

Hallo Coralie,

Even een kleine opmerking in foto's op het platform, is het mogelijk om de terugknop weer te hebben als je op de vragen en antwoorden van de community bent, zie bijgevoegd in afbeelding.

Bedankt.
@+.

Hallo Coralie,
De terugkeer naar de myCAD by visiativ pagina is een beetje brutaal vind ik als je in de gearceerde modus bent, het gaat direct naar duidelijk, omdat ik niet een erg goed zicht op de ol.
Bedankt, @+.
AR.

Hallo @Maclane bedankt voor je feedback! :slight_smile: Ik kijk bij jullie wat er mogelijk is met betrekking tot het menu!

Hallo @A_R we hebben de terugknop verwijderd omdat deze nu overeenkomt met het pictogram
image rechtsboven, waarmee je teruggaat naar de startpagina; Als u echter de voorkeur geeft aan de terugknop, plaatsen we deze terug! Ik laat je vertellen wat je het leukst vindt :slight_smile:

1 like

Hallo Coralie weer,

Bedankt voor de informatie, het past zo bij mij, dus het huisje voor de terugkeer... Fijn weekend.
AR.

2 likes

Kleur is nu een stuk mooier. Het kleine verloop in MyCad-kleur is veel minder agressief voor mijn ogen dan het geel alleen. (donkere modus)

2 likes