Kleine nieuwigheden op het forum zullen vanaf donderdagmiddag online zijn! Na enkele maanden van implementatie heeft het forum een kleine update nodig
Onder deze kleine verbeteringen:
Het menu wordt opnieuw geordend en toegankelijker (categorieën, beschikbare labels, enz.)
De donkere modus zal beschikbaar zijn
Grafische / ontwerpverbeteringen
Om deze nieuwe functies te implementeren, zal het platform deze donderdag tussen 12.15 en 13.30 uur moeilijk toegankelijk zijn, onze excuses bij voorbaat voor dit ongemak;
De donkere stand is leuk, geen fan van de gele c̶o̶c̶u̶ "boterbloem" aan de andere kant... Voor de rest lijken sommige functies me erg leuk, zoals de verschillende secties in de rechterkolom bijvoorbeeld, of de rechterkolom om onze favoriete onderwerpen te filteren.
Categorieën en labels zijn standaard toegevoegd, je kunt ze wijzigen door op het potloodje te klikken dat verschijnt als je er met je cursor overheen beweegt
Hallo Coralie, Heel goed voor de update, ik ontdek de lichte en donkere modus, ... Ik neem nog een kijkje om erachter te komen wat er is veranderd, bedankt @+. Ar.
Op een dag zal ik wennen aan roze ^^ ... Maar voor de rest vind ik het nieuwe ontwerp erg leuk. Het ziet er heel sober en professioneel uit En ik weet niet of hij er eerder was... maar geweldig de kleine overzichtsknop van snelkoppelingen!!
Even een kleine opmerking in foto's op het platform, is het mogelijk om de terugknop weer te hebben als je op de vragen en antwoorden van de community bent, zie bijgevoegd in afbeelding.
Hallo Coralie, De terugkeer naar de myCAD by visiativ pagina is een beetje brutaal vind ik als je in de gearceerde modus bent, het gaat direct naar duidelijk, omdat ik niet een erg goed zicht op de ol. Bedankt, @+. AR.
Hallo @A_R we hebben de terugknop verwijderd omdat deze nu overeenkomt met het pictogram rechtsboven, waarmee je teruggaat naar de startpagina; Als u echter de voorkeur geeft aan de terugknop, plaatsen we deze terug! Ik laat je vertellen wat je het leukst vindt