Waarom worden op sommige van mijn DXF-exports de vouwlijnen niet weergegeven toen ik het vakje voor de DXF-export aanvinkte???
Waarom worden op sommige van mijn DXF-exports de vouwlijnen niet weergegeven toen ik het vakje voor de DXF-export aanvinkte???
HALLO
Kun je een munt plaatsen waar het probleem zich voordoet.
Ik zou het iets later kunnen posten, maar het is op een eenvoudig stuk, een metalen plaat die aan alle vier de randen is gevouwen voor een trede van de ladder...
Welke versie gebruik je??
2018
hier is een screenshot van wat er gebeurt als ik wil exporteren in DXF... geen bochtlijnen...
In de hoop dat iemand me kan helpen.
Bij voorbaat dank
En welke lidstaat? Wanneer u uw onderdeel in 3D uitvouwt, worden de vouwlijnen dan weergegeven? Soms zijn ze uitgeschakeld in de flatpathern.
Ik denk dat het daar vandaan komt, omdat ik het gevoel heb dat je kamer configuraties heeft.
wat MS?? Wat is flatpathern?
ja toen ik uitgeklapt in de 3D geen probleem, ik controleerde in de bouwboom dat de vouwlijnen van het betreffende onderdeel niet "verborgen" zijn.
Dit is de versie, voor elk jaar zijn er 5 versies van de Sp1 die de meeste bugs hebben en de Sp5 die het meest succesvol is. Normaal gesproken, als u op het vraagteken klikt, zou u het moeten zien.
De flatpathern en unfold configuraties van uw kamer.
effectief SP 1....
maar hey een bug voor zo'n simpel stuk.... En wat is nu de oplossing?
Installeer de nieuwste SP, SP3 op de datum van vandaag.
Om dit te doen, klikt u gewoon op het vraagteken rechtsboven en kiest u "Beschikbaarheid van updates controleren"
Dat is precies wat je moet doen, ik vergat gisteravond mijn antwoord te valideren...
Na de update is er niets veranderd!!
Het is echter raar, het eerste stapniveau van het lager is nikkel in DXF-output en alle andere onmogelijk terwijl het op dezelfde ontwerpbasis is gedaan ... Ik voeg tegelijkertijd een foto toe.
en als ik de tweede trede uitvouw zijn de vouwlijnen erg aanwezig... behalve in DXF
2571ced5-0161-4d97-8600-fd635521b2b8.jpeg
Zijn uw markten het resultaat van configuraties? Heb je alle configuraties bekeken, evenals de van flatpathern afgeleide configuraties???
Geen configuratie... Eenvoudige creatie in schetsmodus plaatwerk basis gevouwen op de rand
Wat zijn van flatpathern afgeleide configuraties?
Het is wanneer u een MEP maakt met het uitgevouwen van uw kamer, wordt er een afgeleide configuratie van uw kamer gemaakt.
Of misschien werk je in een ruimte met meerdere carrosserieën???