Hoeveel ik de verschillende tutorials ook lees, ik kan geen nomenclatuur maken van gelaste onderdelen met de nominale lengtes.
Ik denk dat mijn probleem (denk ik!) voortkomt uit eigenschappen of iets dergelijks.
De uitleg in het helpmenu zegt dat je gewoon een tabel hoeft te openen en "lijst met tabbladen" moet kiezen, dan "gedetailleerde nummering" en vervolgens "gedetailleerde lijst met gelaste onderdelen".
Het onderdeel is goed, maar ik weet niet waarom er een probleem is bij het genereren van de tabel: ik moest een kolom toevoegen die is gekoppeld aan de "itemeigenschap van de lijst met gelaste onderdelen" om de waarden te krijgen.
Wees voorzichtig voor de stromen, de lengtes zijn die van het schetssegment... Dus afhankelijk van hoe het profiel zich verhoudt tot dit segment, moet u de versteksneden corrigeren.
Bedankt Alain, maar waar komt het probleem dan vandaan?
Is er een probleem met de instellingen of eigenschappen?
Ik heb niets of bijna niets in mijn nomenclatuur...
Ik heb de indruk dat u op zoek bent naar het invoegen van uw stuklijst van gelaste onderdelen op het niveau van een montagetekening. Deze nomenclatuur werkt echter alleen als u deze op het niveau van een onderdeeltekening invoegt!
Dit is zeker waar je zorgen vandaan komen, als ik je probleem goed heb begrepen.
Edit: als je al je flows in dezelfde nomenclatuur wilt, moet je je houten panelen in de kamer plaatsen.
Ik begrijp het nog steeds niet, ik had de 2010-versie en de vorige versies en het is altijd een echte hoofdpijn geweest.
Ik heb geprobeerd wat je me vertelde, maar het is hetzelfde, er verschijnt niets.
Als ik naar de lijst met mijn gelaste onderdelen van mijn assemblage ga en ik klik met de rechtermuisknop op eigenschap, zijn er waarschijnlijk parameters die moeten worden aangepast, maar de waarden zijn niet goed, zelfs als ik probeer verschillende lengtes toe te voegen om te zien of het werkt.
Niets concreets.
Ik denk dat ik dit met de hand blijf doen, ik heb voorlopig niemand bij me in de buurt om te informeren...
Hoe dan ook, bedankt voor je geduld en goedemiddag aan iedereen die me had geantwoord.